آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 تیر ماه 1400 = 13-07 2021

فیلم؛ عامل انفجار پارک ملت: بازهم دروغگويی به مردم

چهار روز بعد از شنیده شدن صدای انفجاری در شمال تهران، سخنگوی دولت روحانی امنیتی بودن این حادثه را رد کرد و گفت این انفجار "ناشی از ایجاد یک گودال در بخشی از پارک (ملت) بوده که محموله‌ای از مخلوط بنزین و گازوئیل" درون آن جاسازی شده بود و به هیچ عنوان شبیه خرابکاری‌هایی اخیر" نبوده است.

اشاره این سخنگو به مجموعه‌ای از انفجارها و اتفاقاتی است که به ویژه در یک سال گذشته در بعضی مراکز حساس جمهوری اسلامی و افراد مرتبط با آن رخ داده و مقام‌های حکومتی از آنها به عنوان خرابکاری یاد می‌کنند.




www.youtube.com/watch?v=24utCbi-ofo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان July 10, 2021 12:58 PM

دلیل اصلی آنکه هر اتفاقی که در تهران و در دیگر شهرها واقع میشود اما خبر آن بدرستی منتشر نمیشود آنست که خامنه ای به تمامی دست اندرکاران رژیم دستور داده که رخدادها و خبرهای واقعی را به مردم نرسانند!
خامنه ای در جمع هیئت دولت روحانی و سران سپاه اعلان داشت که نیازی به فاش ساختن هر خبری در حضور مردم نیست چراکه به مردم ارتباطی نمیتواند داشته باشد!
اما خوب این احمق نمیداند که آفتاب هرگز پشت ابر نخواهد ماند بلکه خبر واقعی آن بزودی توسط خود مردم برملا خواهد شد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز July 10, 2021 02:35 PM

حتماً یکی از این آخوندهای مفت خور بوده که از پرخوری ترکیده است! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


علیرضا توحیدلو July 12, 2021 06:45 AM

در رابطه با انفجارِ مهیب در تهران ؛ نخست «تأیید» کردند و سپس دوربینها را به یک «پارک» (پارک ملّت) کشانیدند تا بگویند که هیچ اتّفاقی نیفتاده است
از روز روشنتر است که هیچ احمقی در پارک بمب منفجر نمیکند
اصل قضیه این است که درباشگاه ورزشی پشت پارک ملت و صدا و سیما تونلهای زیرزمینی ساخته اند که مرکز فسفر سوخت جامد موشکی در ان قرار دارد [ و البته در مرکز جمعیتی وپررفت و امد تحت عنوان سپر انسانی !] و انفجار در ان قسمت روی داده بخاطر همین هست که هیچ اثاری از انفجار دیده نشده چون اساسا انفجار در زیر زمین بوده است !
در رابطه با ماجرایِ «کَرج» نیزگفتند که «هیچ اتّفاقی نیفتاد و حملهٔ دشمن دفع شد» و پس از انتشارِ تصاویرِ ماهواره ای گفتند که: «داشتیم سقفِ ساختمان را نوسازی میکردیم» !

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاپور July 13, 2021 09:46 PM

همین که اتفاق افتاده کافیست
ما هم خیلی راضی هستیم ترقه بوده و یا گودال بنزین و دیزل ابدا مهم نیست شاید هم بچه های کودکستان جعبه کبریتی باخود بدانجا برده بودند
مهم اینست که دود سفید قارچی را ما دیده و صدای آنرا در نقطه به نقطه تهران شنیدیم و شیشه ها در شعاع بزرگی شکستند منطقه بقدری سری و امنیتی بود که حتی ماموران خامنه ای هم اجازه نزدیک شدن بدان را هرگز نداشتند معلوم میشود گودال کمی گود تر بوده و مغادیری فسفر در مخلوط قاطی کرده بودند
خدایا که چقدر این جماعت ابله و احمقند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: