آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 18 مرداد ماه 1400 = 09-08 2021

حزب الله لبنان؛ درخواست رهبر مسیحیان لبنان از ارتش

رهبر مسیحیان لبنان از ارتش خواست نگذارد حزب‌الله کشور را درگیر جنگ با اسرائیل کند

به گزارش رادیو فرانسه، اسقف اعظم کلیسای مارونی لبنان، بشاره پطروس الراعی، از ارتش این کشور خواست که در همکاری با نیروهای حافظ صلح سازمان ملل کنترل کامل جنوب لبنان را در دست بگیرد و نگذارد که حزب الله لبنان با موشک پرانی به سوی اسرائیل جنگی ویرانگر را به مردم لبنان تحمیل کند.

رهبر مسیحیان مارونی لبنان گفت که او نمی تواند بپذیرد که حزب الله با نقض قانون دربارۀ مسئلۀ جنگ و صلح در لبنان تصمیم بگیرد.

بشاره پطروس الراعی سپس تأکید کرد که اگر چه لبنان معاهدۀ صلح با اسرائیل امضاء نکرده، اما، لبنان در عین حال تصمیم نگرفته که وارد جنگ با اسرائیل شود.

رهبر مارونی‌های لبنان سپس گفت که مردم لبنان نمی‌خواهند که کشورشان گرفتار عملیات نظامی حزب الله و واکنش ویرانگر اسرائیل شود.

بشاره پطروس الراعی سپس تأکید کرد که مردم لبنان خواستار پایان یافتن منطق جنگ و خشونت و رعایت منطق صلح و منافع ملی همه مردم لبنان هستند.


فیلم زیر: مخالفت مردم لبنان با آتش افروزی های حزب الله...در این فیلم‌‌ دیده می‌شود که گروهی از دروزی‌های لبنان، با حمله به کامیون پر از راکت تروریست‌های حزب الله، مانع از پرتاب آنها به سوی اسرائیل می‌شوند.

روزنامه فرانسوی فیگارو به نقل از یک کارشناس لبنانی نوشته است: لبنان باید از قید سلطه رژیم ایران آزاد و تحت حمایت بین‌المللی قرار گیرد.

این روزنامه درباره شیوه دخالت‌های جمهوری اسلامی در لبنان نوشت: این رژیم به شکل یک نیروی محلی که به قدرت نظامی، امنیتی و سیاسی دست یافته، وارد صحنه می‌شود، اما وظیفه اصلی آن پوشش و مشروعیت دادن به یک سلطه بیگانه است. این شیوه کشور را از نیروهای زنده آن تهی کرده و الگوی اجتماعی آن را نابود می‌کند.



ایران فردا July 7, 2021 09:39 PM

به هر کجا که قدم نا میمون این زنا‌زاده های قادسیه باز شد ، کشتنند وخون ریختند و ویران کردنند
لبنان و بیروت روزی پاریس خاورمیانه بود، میبنید ک این زنا زاده های شیعه چه بر سر ملک وملت اوردنند
عراق زندگی مرفه ای داشت ، مردم در کنار هم با کم وکاست زندگی میکردنند ، میبینید که بسر مردم مستضعف آن چه اوردنند و هنوز هم میاورند
انسان های بی پناه یمن ، هزاران کشته واز میان انان کودکانی بیشمار ، که از گرسنگی جان می‌دهند ، همگی حاصل ،مشتی ادم کش بی رحم و جنایتکار حرفه ای ولایی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: