آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 فروردین ماه 1399 = 31-03 2020

کرونا؛ اروپا و کمک‌های ارسالی ملاخورشده+فیلم

وزارت خارجه آلمان امروز از انجام اولین معامله با رژیم ایران از طریق اینستکس خبر داد و اعلام کرد: این کانال امکان صادرات کالاهای پزشکی از اروپا به ایران را تسهیل کرده است.

این در حالیست که سازمان ملل پیش تر اعلام کرده بود که چهار تُن از کمک‌های این نهاد برای مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا به ایران ارسال شده است.

این محموله شامل ماسک، دستکش و داروهای ضروری می شود و قرار است در هفته های آینده نیز کمک های بیشتری از سوی این نهاد به ایران ارسال شود.

فیلم زیر: فروش ماسک و مواد ضد عفونی با دو برابر قيمت توسط بسیج در شهر ری

به همین دلیل هیچ گونه کمک بین المللی نباید به دست رژیم ملاها داده شود و حتما باید در اختیار کادر درمانی قرار گیرد




www.youtube.com/watch?v=oTkb2rvNMs8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



نسل بیدار March 21, 2020 03:32 PM

می دانم که بسیاری هستند که با این حرف من کاملا مخالف هستند * اما من به این نتیجه رسیده‌ام که ما با آخوند‌ها در جنگ تمام عیار هستیم و باید اوضاع را به دید یک جنگ بنگریم *

اینکه همینطور راه برویم و بگوییم ما نمی توانیم مانند آنها باشیم درست اما آیا هر انسانی حق ندارد که از خود در برابر تجاوز و تهاجم دفاع کند؟

من معتقد هستم اینها انسان نیستند و ما ایرانیان باید دست از رفتار انسانی با آخوند‌ها برداریم و هم خودمان و هم اینکه ایران را از دست اینها نجات دهیم *

گزارش یا اعتراض به این نظر


بی March 21, 2020 05:55 PM

ما راضی به لغو تحریم نیستیم زیرا هر چه هم داریم برای تروریستهای یمن سوریه حزب اله و ارسال میگردد

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria March 21, 2020 09:21 PM

این رژیم جنایتکار عمدا شهرها را قرنطینه نمیکند که مردم تردد کنند و ویروس را گسترش دهند و بخیال خودش با بیشتر کشته شدن ملت ایران امریکا تحریمها را برمیدارد و این رژیم پول نقد بدست میاورد که خرج تروریست کند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی باشرف March 25, 2020 11:18 AM

این رژیم ادمکش بیناموس بیشرافت نفهم کاملا خود را به خریت زده وداره دستی دستی ملت ایران رابه کشتن میده باید توی گوش این اخوندها یاسین خوند که یه کم حالیشون بشه که اگرکل ایران قرنطینه نشه ملت وخود اخوندهامحکوم به مرگ هستنددیگربس است مظلوم نمایی وگدایی ازامریکابرای شکستن تحریم هانکنیدزیرا به کوری شما اخوندها اگرهمه اخوندهای دجال هم به درک واصل شوندکه میشوندامریکاتحریم هارابرنخواهدداشت اگر نمیفهمید توی گوش درازومغز فندقی وکودنتان فروکنیدواینقدرملت رازجر ندهید که نتیجه ان سوختن خودتان است و بس کل ایران رامثل ادم قرنطینه کنیدواز محل ذخایرملی که همه متعلق به ملت ایرانست حقوق وزندگی وخوردوخوراکشان رادوسه ماه پرداخت کنیدکه خودتان هم کمتربه درک واصل شویدولی نهایتاهمه تان حتمابه درک واصل خواهیدشدحداقل به فکر ریشه وفامیل بدبختتان باشید بدبختهای روزگار

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهروز April 1, 2020 02:49 AM

اروپا کاملا از ماهیت دزد و ضد بشری آخوندها آگاهه اما برای حفظ رژیم دست به هر کاری می زنه دادن کمک نقدی 5 میلیون یوروئی و کمکهای بهداشتی هم دقیقا در همین راستاست مگه میشه ندونن کمکهاشون سر از کجا در میاره ؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: