آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 مرداد ماه 1400 = 03-08 2021

هارتر شدن حکومت خامنه ای و .... مردم بی پناه ایران

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفته: فریاد خوزستان و سایر استان ها در حمایت از اعتراضات به حق مردم که ظاهر آن آب است، بسیار جدی است. کشور در شرایطی قرار دارد که سرمایه های اجتماعی (نظام) از بین رفته است، اعتماد عمومی از دولت و نهادهای دیگر با شکاف عمیق مواجه شده و پر شدنی نیست.

شهربانو امانی، عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به مسابقه تولید واکسن داخلی و قرار گرفتن در پیک پنجم کرونا بیان داشت: هیچ دوره ای مردم ایران این قدر بی پناه نبوده اند. فقط 420 راننده تاکسی در سطح شهر تهران بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند. در واقع 420 خانوار، سرپرست خود را از دست داده اند. مسئول جان مردم و ویرانگی خانواده ها کیست؟

وی با بیان اینکه کسانی که باد کاشتند در حال درو کردن طوفان هستند گفت: من نگران کیان کشور هستنم. در حالیکه خودکشی و افسردگی در جامعه بیداد می کند و پاندمی مردم را خانه نشین کرده است، شبکه های اجتماعی تنها راه باقیمانده برای تعامل و گفتگوی جوانان با یکدیگر است.

این در حالیست که خامنه ای امروز در مراسم تنفیذ رئیسی، از رسانه‌ها به تندی انتقاد کرد و از چهره‌های نزدیک به حکومت خواست که در زمینه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی بیشتر فعال باشند.

خامنه ای در سخنرانی کوتاه خود گفت برخی «آدم‌های غافل» در داخل کشور از رسانه‌ها به «نفع دشمن» استفاده می‌کنند و «امروز بیشترین تحرکات دشمن علیه ما تحرک جنگ نرم و رسانه‌ای است» ولی افراد وابسته به حکومت در این زمینه «کم کاری» کرده‌اند.

رهبر جمهوری اسلامی در طول دو دهه گذشته بارها به رسانه‌های داخل و خارج از ایران حمله کرده است و آنها را «پایگاه دشمن» خوانده و بسیاری از رسانه‌های داخل ایران با استناد به سخنرانی‌های او توقیف شده‌اند.

خامنه ای در سخنرانی امروز خود همچنین از اینکه رئيسی در شعارهای تبلیغاتی خود «روی ارزش‌های اساسی انقلاب» تاکید کرده، ابراز رضایت کرد و خواستار تشکیل سریع دولت جدید انقلابی شد.

رئیسی هم گفت: سفره مردم را به خارج گره نمی‌زنم و مجری رهنمودها و سیاست‌های رهبر خواهم بود.

رئیسی قول داد که در مقام رئیس جمهوری به رهنودها و سیاست‌های تعریف شده از سوی رهبری و نظام عمل کند. او گفت : هر جا به رهنمودهای امام و رهبری و سیاست‌های نظام توجه شد کارها پیش رفت و امور انجام شد و آنجا که این توجه صورت نگرفت اشکال و مشکل پیش آمد.

مهمترین رهنمود رهبر که خواسته است رئیسی از آن درس عبرت بگیرد تجربۀ شکست دو دولت روحانی در اعتماد کردن به قدرت‌های غربی بوده که به گفتۀ خامنه‌ای دشمنان همیشگی نظام اسلامی هستند.



ب.د.د. August 3, 2021 04:51 PM

هدف علی خامنه ائی با سرکار آوردن ریسی ، قصابی که فکر دارد ولی کار نمی کند فیلم کوتاه و مستندیست با بازگشت به دوران انقلاب واین بار قتل و عام از سران اصلاح طلب است این پرده نخست این جربان است که در پرده دوم مردم بازیکنان اصلی آن هستند که برای پایان دادن 1400 سال دوزدی ، تجاوز و کشتار و دورغ خواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: