آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 اسفند ماه 1398 = 19-03 2020

کرونا؛ یک متهم به ضدعفونی معابر محکوم شد

خبرگزاری هرانا – دادرس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان گناباد برای یک متهم به «ارتکاب مزاحمت برای بانوان در اماکن و معابر عمومی»، حکم جایگزین حبس صادر کرد. بر اساس رای صادره، متهم به ۳۰۰ ساعت انجام خدمات عمومی رایگان از طریق محلول پاشی و ضدعفونی خیابانهای گناباد بدل از ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، دادرس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان گناباد برای یک متهم به «ارتکاب مزاحمت برای بانوان در اماکن و معابر عمومی»، حکم جایگزین حبس صادر کرد.

بر اساس رای صادره متهم به ۳۰۰ ساعت انجام خدمات عمومی رایگان از طریق محلول پاشی و ضدعفونی خیابانهای گناباد محکوم شده است.

قاضی محمد پناهیان این حکم را در عوض مجازات شش ماه حبس صادر کرد. بر این اساس فرد محکوم موظف است با هماهنگی شهرداری گناباد روزانه چهار ساعت اقدام به ضدعفونی خیابانهای گناباد کرده و در صورت تخطی از اجرای این حکم، با رعایت مقررات قانونی مجازات حبس برای وی اعمال می‌شود.

در این گزارش آمده است که اجرای کامل این حکم قضایی تا پایان زمان تعیین شده توسط قاضی، از سوی واحد اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب گناباد مورد نظارت دقیق قرار می‌گیرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: