آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 خرداد ماه 1399 = 30-05 2020

ترامپ: آغاز قدرت نمايی تازه آمریکا در فضا+فیلم

اولین فضاپیمای سرنشین دار آمریکایی پس از ۹ سال به فضا پرتاب شد (فیلم زیر). این فضاپیما از ایستگاه فضایی کندی در فلوریدا به فضا پرتاب شد.

این فضاپیما با نام اسپیس ایکس فالکون-۹ ساخت شرکت خصوصی اسپیس ایکس است. این فضاپیما عازم ایستگاه بین المللی فضایی است و دو فضانورد به نام‌های داگ هرلی و باب بیهنکن را حمل می‌کند.

این برای اولین بار در تاریخ فضایی آمریکا است که یک شرکت خصوصی، به چنین اقدامی مبادرت می‌کند.

اسپیس‌ایکس دقایقی پس از پرتاب اعلام کرد که سفینه درگن در مدار درستی برای رسیدن به ایستگاه فضایی بین المللی قرار گرفته است.

این ماموریت برای ناسا از اهمیت بالایی برخوردار است و به گفته رئیس اداره کل ملی هوانوردی و فضای آمریکا پیروزی در آن به معنای از سر گیری سفرهای فضایی از خاک آمریکا، با فضانوردان آمریکایی و در فضاپیمای آمریکایی خواهد بود.

دونالد ترامپ،‌ رئیس جمهور آمریکا که هنگام پرتاب سفینه دراگن در ایستگاه فضایی کندی حضور پیدا کرده بود شروع عملیات و بلند شدن موشک از زمین را فوق العاده توصیف کرد و گفت این آغاز قدرت‌نمایی تازه کشورش در فضا است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه افراد دخیل در این پروژه را نابغه‌هایی بی همتا خواند و افزود که قدرت‌نمایی ایالات متحده در فضا یکی از مهم‌ترین امور است که هرگز تاکنون انجام نشده است.




www.youtube.com/watch?v=W4AWW91Gc8g

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهمیرزادی May 31, 2020 06:49 AM

ذات بد نیکو نگردد چون که بنیادش بد است ، دزدی و جنایت دروغگویی مصادره اموال مردم و مملکت و حتی آثار باستانی و فرهنگی در ذاتشان است ،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: