آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 فروردین ماه 1399 = 24-03 2020

کرونا؛ "رزمایش بیولوژیکی" یا مانور سرکوب؟

دو روز پس از متهم کردن آمریکا به تولید و صدور ویروس کرونا به ایران از سوی رهبر جمهوری اسلامی، با اعلام خبر "رزمایش بیولوژیکی" سپاه پاسداران معلوم می‌شود سخنان مسخره خامنه‌ای زمینه‌ سازی برای سرکوب اعتراضات احتمالی مردم بوده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی شهدای مدافع سلامت نیروی زمینی سپاه از فردا ( ششم فروردین) آغاز می شود، گفت: در سه هزار نقطه‌ی‌ کشور و ۱۰۰ نقطه در تهران عملیات پاکسازی انجام خواهد شد.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه انقلاب اسلامی در نشست خبری با عنوان اعلام برنامه‌های رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی شهدای مدافع سلامت نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور با اشاره به اینکه در ادامه اقدامات یک ماه گذشته نیروی زمینی سپاه در خصوص مبارزه با ویروس کرونا برابر فرامین فرمانده معظم کل قوا، برنامه‌ریزی این رزمایش از روز‌ها قبل شروع شده است، اظهار داشت: این رزمایش از ششم فروردین سال‌جاری آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این رزمایش از تمام ظرفیت‌های بیمارستانی سیار و ثابت استفاده خواهد شد و سه هزار نقطه در سراسر کشور و ۱۰۰ نقطه در تهران عملیات پاکسازی انجام خواهد شد.



شهنام March 24, 2020 02:18 PM

سپاه شلوارش را هم نمیتواند بالا بکشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: