آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 فروردین ماه 1399 = 30-03 2020

نگرانی از ابتلای نخست وزیر اسرائیل به "کرونا"

در عین ابراز نگرانی فزاینده از ادامه گسترش غیرقابل کنترل ویروس کورونا در اسرائیل، خبر رسید که یک بانو مشاور دفتر نخست وزیری که چند روز پیش با نتانیاهو دیدار کاری داشته، به ویروس مبتلا گردیده و اکنون پرسش آن است که آیا نخست وزیر خود را قرنطینه کند و یا به کار عادی ادامه دهد.

به گزارش رادیو پیام اسرائیل، اکنون یک هفته است که نتانیاهو در دیدار با افراد، فاصله دو متری با آنان را رعایت می کند، ولی هنوز این اطمینان وجود ندارد که وی مبتلا نشده باشد.

همسر این بانو هفته پیش از سفر به ایالات متحده بازگشته و معلوم شده که در آن جا به کورونا مبتلا گردیده است.

در حال حاضر هیچ نشانی از ضعف یا بیماری در نخست وزیر دیده نمی شود، ولی از آن جا که دوره نهانگی ابتلا دو هفته ارزیابی شده، معلوم نیست که در روزهای آینده چه خواهد شد.

نتانیاهو در این روزها به سختی دست بگریبان مساله برپایی دولت جدید می باشد و همزمان رهبری پیکار با کورونا را به صورت فعال در دست دارد و از این رو ساعات خواب او بسیار کم شده است.

نخست وزیر شامگاه روز شنبه (دو روز پیش) تا هفت بامداد مشغول مذاکره با بنی گانتس رهبر جبهه حزبی متلاشی شده آبی و سفید در تلاش برای برپایی دولت جدید بود و دو ساعت پس از آن در یک جلسه طولانی با کارشناسان وزارت بهداشت درباره کورونا شرکت داشت و در ساعات شامگاه، دوباره به رسیدگی به امور برپایی دولت جدید پرداخت.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: