آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 فروردین ماه 1399 = 01-04 2020

مستندساز ایرانی مقیم فرانسه بر اثر کرونا درگذشت

کیومرث درمبخش، مستندساز، عکاس و کارگردان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. درمبخش با عکاسی در فیلم تنگسیر، ساخته امیر نادری به سینما پا گذاشت و تنها فیلم سینمایی خود را بر اساس رمان بوف کور صادق هدایت در سال ۱۳۵۴ ساخت؛ فیلمی که پرویز فنی‌زاده در آن نقش آفرینی کرد.

او ۷۴ سال داشت و پس از انقلاب در فرانسه زندگی می‌کرد. این هنرمند ایرانی ساخت ده فیلم مستند بلند و ده‌ها برنامه تلویزیونی برای شبکه‌های ایرانی و فرانسوی را در کارنامه دارد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از کامبیز درمبخش، برادر این هنرمند نوشته است: «او چند روز قبل برای عارضه قلبی به بیمارستان مراجعه کرد و گویا در آنجا به کرونا مبتلا می‌شود».



خسرو April 1, 2020 12:19 PM

هیچ کس نمیداند تقدیر چه سرگذشتی را برای او رقم زده و عاقبتش چگونه خواهد بود بهرحال دور از وطن زندگی کردن و در غربت اجباری دور از یار و دیار مردن سرنوشت بدیست که برای بسیار از ما ایرانیان رقم خورده

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو April 1, 2020 08:49 PM

ویروس کرونا همچون مار به آشایانه مردمان کره زمین خزیده است ومردم را طعمه می کند یک جزیره که متعلق به کشوربرزیل است مارها تمامی پرنده گان را طعمه کرده اند و برای ادامه حیاتشان همدیگررا طعمه می کنند این جزیره متعلق به مارهاست و نامش هم جزیره مارهاست! چین مارویروس کرونا را پرورش داد وبه تمام کره زمین هم صادرکرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: