آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 اردیبهشت ماه 1399 = 21-04 2020

سازمان بین اللملی: سانسور و سرکوب کرونایی در ایران

سازمان گزارشگران بدون مرز امروز در گزارش سالانه خود نسبت به سانسور و سرکوب رسانه‌ها در برخی کشورها از جمله در ایران و چین در زمان شیوع ویروس کرونا هشدار داد.

در این گزارش آمده است که بین سرکوب آزادی رسانه‌ها در شرایط بحران همه‌گیر کرونا و رتبه‌بندی کشورها ارتباط معناداری وجود دارد.

در این گزارش گفته شده هر دو کشور ایران و چین که به ترتیب در جایگاه ۱۷۳ و ۱۷۷ جدول آزادی رسانه‌ها قرار دارند، اخبار مربوط به شیوع کووید ۱۹ را به طور گسترده سانسور کرده‌اند.

چین در جدول سال گذشته میلادی نیز همین رتبه را داشت، اما جمهوری اسلامی امسال نسبت به سال پیش ۳ پله سقوط کرده است.

این گزارش می افزاید: پنهان کردن اطلاعات، نشر ضداطلاعات و حتی دروغ‌های دولتی روش‌هایی است که همیشه رژیم ایران هنگام بحران و فجایع به‌کار می‌گیرد، این روش از ابتدای همه‌گیر شدن ویروس کرونا دوباره بکار گرفته شده و اطلاعات غلط رسانه های دولتی زندگی میلیون‌ها ایرانی را به خطر انداخته است.

رژیم حاکم بر ایران تمام تلاش خود را برای محدود کردن جریان آزاد اطلاعات در مورد بحران بهداشتی انجام داد. انتشار اطلاعات غیررسمی در مورد این بحران باعث شده است که بسیاری از روزنامه‌نگاران و شهروند- خبرنگاران احضار و بازجویی شوند و یا به شایعه‌پراکنی متهم شوند. توئیت هایی درباره وضعیت بهداشتی در زندان منجر به بازداشت یکی از آنها شده است.


مجری سابق صداوسیما توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

فیلم زیر: گفته شده محمود شھریاری به علت انتشار این ویدیو دستگیر شدە است

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹، محمود شهریاری، مجری سابق صداوسیما توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

بر اساس این گزارش بازداشت وی با حکم قضایی صورت گرفته است.

هرچند از دلایل بازداشت و محل نگهداری وی اطلاعی در دست نیست با این حال برخی رسانه ها از بازداشت او در ارتباط با صحبت های انتقادی وی در مورد شیوع کرونا در کشور و به دلیل آنچه “انتشار اخبار کذب” خوانده شده صورت گرفته است.


افشاگری تازه در باره نقش مرموز سپاه

چرا باید برای صدور گواهی فوت کرونامثبت با نماینده سپاه تماس گرفت؟

هادی یزدانی، پزشک عضو هیأت داوری حزب اتحاد ملت ایران در توییتی با انتشار درخواست از پزشکی قانونی آستانه اشرفیه، از سخنگوی وزارت بهداشت می‌پرسد: «چرا باید برای صدور گواهی فوت افراد کرونامثبت یا مشکوک به کرونا با نماینده‌ سپاه پاسداران تماس گرفته شود؟»

در این نامه خواسته می‌شود، هنگام صدور گواهی فوت برای بیمارانی که "کرونا مثبت" یا مشکوک به کرونا تشخیص داده شده‌اند با "نمایندگان شبکه بهداشت و سپاه پاسدران" تماس حاصل شود.




www.youtube.com/watch?v=HH7U3AqMLfU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



محمد April 9, 2020 05:16 PM

براى اينكه برادران سپاه مي خواهند شمار فوتى هاى كرونا را مهندسى كنند اعلام آمار دقيق كه خيلى زشت و خطرناكه براشون

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو April 9, 2020 10:14 PM

واقعا" باید پرسید که مردم ایران دراین چهل ساله کجا بودند و یا درکرات اسمانی دیگری بسرمی بردند که اجازه دادن اراذل اوباش های تازی ازنبودشان درایران ازموقعیت استفاده کرده خودشان را همچون پاذل های بهم بچسبند وچنین قشون ضدمردمی هیولائی را ایجاد کنند که حالا باید چنین وچنان ازآن وحشت داشته باشند و بترسند؟ وحتی فوت هایشان ازظلم ستم تازی ها درامان نباشند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاپور April 9, 2020 10:53 PM

لوجستیک انتشار کرونا بتوسط چین را سپاه پاسدار ملایان بعهده داشت چراکه با یک نگاه میتوان متوجه شد که :
۱ - سپاه محتاج قطعات موشک و سلاح چینی است
۲ - سپاه دارای ترانسپورت هوایی (ماهان) میباشد
۳ - در تعطیلی تمام خطوط هوایی فقط سپاه مجبور به ادامه پرواز بود
۴ - چین توانست حق مسلمین مزاحم ایغور و حامیان ایرانی را بدهد
۵ - ایران بهترین ترمینالی برای انتشار ویروس در تمام دنیا بود چون هیچ ملیتی به اندازه ایرانیان در تمامی دنیا پخش نبودند
۶ - هیچ دولتی به اندازه جمهوری اسلامی، خودفروش، خائن به ملت خود، بیسواد و ابله نبود و این عملیات را اجبارا تا بدینجا رسانده اند و الساعه چهار چنگولی مانده اند چه بخورند از محاکمه بین المللی گرفته تا فرو پاشی همه جانبه تهدیدشان میکند
حتی جد بزرگوار هم در فرار شبانه از مکه بدین اوضاع گرفتار نبود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: