آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 23 تیر ماه 1399 = 13-07 2020

اتهام تشویق به فساد و فحشا به دستیار سابق روحانی

خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران از صدور کیفرخواست علیه شهیندخت مولاوردی، معاون و دستیار پیشین روحانی در امور زنان و امور شهروندی خبر داده است.

بنا بر گزارش این خبرگزاری حکومتی، دستیار سابق روحانی با اتهاماتی چون "فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشویق به فساد و فحشا و فراهم نمودن موجبات آن و در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده با هدف بر هم زدن امنیت کشور" روبرو شده است.

خانم مولاوردی در واکنش به این خبر در توییتر نوشت: چه کسی پاسخگوی تعارض‌ها و تناقض‌هایی است که با دیدن این خبر در ذهن جوانانمان جوانه می‌زند؛ از یک طرف انفجار تبلیغات برای ترویج عفاف و حجاب این روزها و از آن طرف مقام مسئولی که با پوشش چادر متهم به تشویق به فساد و فحشا می‌شود؟، کدام را باور کنند؟!


پرونده سازی برای نماينده جسوری که افشاگری می‌کرد

پرونده پروانه سلحشوری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی پس از انجام مراحل تحقیقات در دادسرای فرهنگ و رسانه با صدور کیفرخواست مجرمیت به دادگاه ارسال شد.

او پس از شکایت شاکیان متعدد و انجام مراحل تحقیقات در دادسرای فرهنگ و رسانه مجرم شناخته شد. کیفرخواست وی با اتهام‌های «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» و «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی» صادر و به منظور رسیدگی به دادگاه های انقلاب اسلامی و مجتمع قضایی کارکنان دولت ارسال شد!


آقایان! عزاداری‌ جرج فلوید تمام شد، .....!

پروانه سلحشوری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت: ‏اگر عزاداری‌ها برای جرج فلوید تمام شد، کمی هم به فکر آن جانباز و کارگر و دخترانی باشید که از سر فقر و نداری، خودکشی و خودسوزی می‌کنند. کجاست مسئولی شرمنده و یا پاسخگو در برابر مردم ایران؟؟!!



علی May 6, 2020 10:04 AM

دامن زدن بیهوده به تعصبات دینی و تبلیغ فرهنگ کینه و انتقام در جامعه و نبود عدالت موجبات سرخوردگی جامعه را فراهم می‌آورد و احاد جامعه چون از عصیان خودشان نتیجه‌ای نمیگیرند افسرده شده و دست به خودکشی میزنند و متاسفانه در کردستان تعصبات ناموسی و وجود چند همسری یکی از دلایل اصلی خودکشی زنان است و عامل اصلی تمامی فلاکت‌های ما اندیشه عقب مانده و منحط اسلامی است که سعی دارد با استفاده از زور فرهنگ بیابانی و خشن هزار و چهارصد سال پیش را به حلق جامعه ما فرو کند و تا این اندیشه در جامعه ما حاکم است وضعیت به همین شکل باقی خواهد ماند

گزارش یا اعتراض به این نظر


غارت شده May 30, 2020 04:11 AM

وقتی ملتی میرود و در کاخهای اجساد قاتلان پدران
خودش و از انها شفا میخواهد و التماس میکند تا
در دنیای دیگر واسطه شوند تا خدا از گناهان نکرده
انها بگذرد وضع اینطوری است

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 6, 2020 01:59 AM

بزرگترین فاجعه ی ملی اشغال ایران به دست تازی پرستانیست که خدای دوم و سومشان در پکن و مسکو روزانه درس نابود کردن هر چه بیشتر ایران را به این کفتاران اسلامی دیکته میکنند ای ایرانی بر پا خیز و بساط دین آخوندی را به چاه فاضلاب بریز

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 13, 2020 04:39 AM

رهبر و دین کثیفش را فقط باید نابود کرد ایرانیان کی این مطلب ساده را خواهند فهمید خدا میداند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: