آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 27 فروردین ماه 1399 = 15-04 2020

طلب مرگ برای دلالان فوتبال با کرونا در رژیم ملاها!

کاش کرونا چندتا از دلال ها را بکشد

به گزارش ایلنا، پیشکسوت استقلال در خصوص تغییرات مداوم در مدیریت این باشگاه واکنش نشان داد. باحسن روشن پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم و تغییر مداوم سمت مدیر عاملی در این باشگاه به گفتگو پرداختیم.
شرایط استقلال را چطور می بینید؟
خبر ندارم!
مدیرعامل جدید آمده نظرتان چیست؟
بله شنیدم امیدوارم که موفق باشند! این که خبر تازه ای نیست هر چند وقت یکبار یک مدیرعامل عوض می شود.
فکر می‌کنید علت تغییر زیاد سمت مدیر عاملی در باشگاه استقلال چیست؟
مدیر عاملانی که با حکم این سمت را قبول می کنند اجازه کار مثبتی ندارند و باید حرف گوش کن باشند. اگر حرف گوش نکنند حکم دیگری می دهند و آن ها را از سمتشان بر می دارند. یعنی آنقدر روی آنها فشار می آورند که استعفا می دهند. کسی که مدیر عامل استقلال و پرسپولیس می شود باید به این موضوع افتخار کند و یکسری شروط را تعیین کند. کسی که چایی هم در باشگاه می برد و می آورد برایش افتخار است.فتح الله زاده بعد از سه چهار دفعه رفت و آمد در باشگاه استقلال تازه متوجه شد که باید شرط و شروط بگذارد. یکی از شرط ها این است که مدیرعامل حداقل باید ۳ سال در یک باشگاه کار کند و مهمتر از همه این ها حق مالی مدیر عامل است. اگر قرار باشد مدیرعامل ۸ صبح تا ۱۰ شب مجانی کار کند اصلاً فایده ای ندارد .همانطور که در بالا هم گفتم باید قراردادهایی که مدیرعامل آن می‌بندند بلندمدت باشد به نحوی که حتی اگر وزیر ورزش هم عوض شد حق عوض کردن مدیرعامل را نداشته باشد. ما یک بار با آقای فتحی جلسه داشتیم و به ما می‌گفت با همه شما سی سال رفاقت دارم. گفتم اصلا ما با شما چهل سال رفاقت داریم اما بپذیرید شما این کار نیستید. هر یک از اعضای هیئت مدیره نظر خودش را می داد یکی گفت اگر آقای فتح‌الله‌زاده بیاید دیگر من نیستم و آن یکی می گفت بهتر است آقای افتخاری مدیرعامل شود. من به آقای وزیر گفتم ما مدیرعامل مان را سالی یک دفعه هم نمی بینیم و تمام کمیته های ما برای مثال کمیته مالی سه ساله یا ۵ ساله بود و همه اینها حقوق می‌گرفتند و کار می کردند. کلامشان هم این بود که ما سرایدار شما هستیم ما سرایدار نمیخواهیم یک مدیر عامل قوی می‌خواهیم. من به وزیر گفتم شما انسان هستیدو احساس دارید و گر پرسپولیسی هستید حق دارید ولی شما لطفاً به دوتا تیم طوری رسیدگی کنید که حرف و حدیثی نباشد.
شما گفته بودید دوست دارم کرونا چند تا از دلال ها را بکشد آیا صحت دارد؟
بله خودم گفتم. خدا کند کرونا چند نفر را آدم کند و در ضمن منظور از دلال دلال بد است.دلالی که حق بچه مردم را بخورد دلالی که به باشگاه خیانت کند حقش است بگیرد و ما اینجا میفهمیم کرونا فقط بدی نداشت. ما باید به خودمان بیاییم. من مال کسی را خوردم و نه خواهم خورد اگر بخواهم دعوا کنم با کسی که از خودم قویتر است دعوا می کنم. من به خاطر کرونا واقعاً به خودم آمدم و این را متوجه شده ام که دوچرخه هم داشته باشی با مازراتی فرقی نمی کند. همه باید فعلاً در خانه باشیم.
گویا شما در مورد همایون بهزادی صحبت کرده بودید و پسر ایشان ناراحت شده بود درست است؟
من اسم از کسی نیاورم .اگر کسی می‌خواهد دلخور شود مهم نیست. من با همایون بهزادی رفاقت زیادی داشتم و همان پسرش هم می‌داند که در آخرین جشن تولد همایون قبل از فوتش حضور داشتم. من گفتم تمام پرسپولیسی ها شاغل بودند و استقلالی ها بیکار بودند و اصلاً از کسی اسم نبردم. همین الان هم با آقای کلانی و کاشانی رفت و آمد دارم و با پرسپولیسی ها بیشتر از استقلالی ها رفیق بودم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: