آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 27 فروردین ماه 1399 = 15-04 2020

اعلام موضع پنتاگون درباره منشا ویروس چینی کرون

در پاسخ به فرضیه‌هایی که می‌گویند ویروس کرونا ساخته آزمایشگاه‌های چینی با بودجه آمریکا است، رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح ایالات متحده گفت: شایعات و اظهارات بسیاری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی متعددی مطرح است و ما داده‌های اطلاعاتی زیادی برای بررسی این مساله داریم.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، این مقام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تاکید کرد: تا این لحظه به نتیجه‌ای نرسیده، اما ادله موجود بر منشأ طبیعی این ویروس اشاره می‌کنند، اما به طور کل تا به این لحظه نمی‌توانیم آن را با قطعیت بگوییم.

گزارش‌های رسانه‌ها از ماه فوریه اشاره می‌کنند، ویروس کرونا در انستیتوی ویروس شناسی ووهان در چین ایجاد شده؛ مساله‌ای که این انستیتو آن را شدیدا رد می‌کند.

فوریه گذشته گروهی از دانشمندان در مجله علمی پزشکی Lancet گزارشی را منتشر کرده و در آن به انتقاد از نظریه‌های توطئه پرداختند و خواستار عدم اشاعه شایعات و ایجاد رعب و وحشت شدند.

به نوشته این مجله، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که منشأ ویروس زندگی زمینی است.



شهنام April 17, 2020 08:05 PM

در این زمینه آنچه که رییس جمهور آمریکا میگوید حرف آخر است و لرزیدن کمونیستهای چین از انتقام جهانی به خوبی مشهود و هویداست به هر حال چه منشا این ویروس زمینی باشد یا آزمایشگاهی دلیل اصلی مرگ صدهاهزار انسان در سراسر جهان لاپوشانی و مخفی کاری حکومت کمونیستی چین است و برای این اقدام چینی ها جان و پول و حکومتشان را به عنوان خسارت خواهند پرداخت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: