آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 بهمن ماه 1399 = 09-02 2021

‫رونمایی حکومت مافیايی ولایت فقیه از یک سلطان دیگر‬‎

اگر کارها به روال سال‌های گذشته پیش برود، به‌زودی کسی نیز به عنوان «سلطان خیار» به جامعه معرفی خواهد شد تا پایان موقتی باشد بر بحران پیش‌آمده! رویه‌ای که درباره بسیاری از کالاها هر سال اتفاق افتاده‌است و باز هم اتفاق خواهد افتاد.

در چند سال اخیر پس از بروز بحران‌هایی از این دست، برخی افراد به عنوان سلاطین این بخش‌ها دستگیر و به جرم اختلال در بازار و اقتصاد کشور، محاکمه، زندانی، جریمه و حتی اعدام شده‌اند. و تقریبا در همه این محاکمه‌ها یک یا چند نفر مجازات می‌شوند و پرونده بسته می‌شود! سلطان سکه، سلطان قیر، سطان کاغذ، سلطان معادن و ... ؛ درباره سلاطین برخی کالاها نیز همیشه شایعاتی وجود دارد اما هرگز درباره آن‌ها شفاف‌سازی صورت نمی‌گیرد: سلطان شکر، سلطان موز، سلطان برنج، سلطان لاستیک و ...

در هیچکدام از این محاکمه‌ها مدیران ارشد و مقام‌های بلند پایه حضور ندارند. وزارتخانه‌های مسئول غایب‌اند! گویی چنین جرایمی در خلاء شکل گرفته‌اند. گویی یک یا چند نفر، در خارج از دولت مرتکب چنین بحران‌آفرینی‌هایی شده‌اند و سومدیریت‌های دولتی و شبه‌دولتی در آن‌ها هیچ نقشی نداشته‌است! هیچ مدیری در این زمینه‌ها به جرم سوءمدیریت بازخواست یا محاکمه و مجازات نمی‌شود. گویی هیچ شبکه‌ای از ارتباطات و زد و بندها در بروز چنین موضوعاتی دخیل نبوده‌است.

بسیاری از مدیران مسئول نه بازخواست می‌شوند و نه پاسخگو هستند. این توضیحات البته حرف‌هایی است که عموم شهروندان می‌دانند؛ در چنین ساختار بیمارگونه‌ای یقیناً نه سلطان خیار، بلکه سطان بقیه امور نیز چنین نهادها و مسئولانی هستند؛ کسانی که با تکرار سوء مدیریت‌ها و بقای تقریبا مادام‌العمر و چرخشی خود، کشور و جامعه را با یک چرخه بیمارگونه دائمی درگیر می‌کنند.


آشنايی با یک سلطان دیگر در رژیم ملاها؛ سلطان قبر
دوشنبه، 17 شهریور ماه 1399 = 07-09 2020

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از دستگیری شخصی به نام "امیری" معروف به سلطان قبر خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف، ضمن اعلام این خبر گفت: امیری که از حدود چند ماه پیش متواری شده بود، صبح امروز (یکشنبه) با هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، دستگاه‌های امنیتی و مسئولان قضایی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرری شد.

به گفته وی، این فرد که از سال‌های پیش فعالیت غیرقانونی خود را در زمینه خرید و فروش قبور بر اساس رویه خاصی دنبال می کرد، حدود ۵۰ سال سن دارد.

مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف اظهار داشت: این شخص طی سال‌های گذشته تاکنون پس از جلب اعتماد دارندگان و خریداران قبور، آنها را به قیمت های ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خریداری و تا حدود ۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفته: قبر فروشی در سطح شهر قم تبدیل به بورس‌بازی شده و قبر‌های داخل شهری تا ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و تبدیل به کسب و بازار برای برخی نهاد‌های متولی شده‌است.

روزنامه آرمان در مطلبی در این باره با عنوان "سلطان ۴۰ساله قبر در شهرری" نوشت: در برخی گورستان ها حتی فروشندگان از رقم‌های میلیاردی در معاملات قبر خبر می‌دهند.

این منبع به‌ نقل از مدیر آستان شیخ صدوق و آرامستان ابن‌بابویه نوشت: سال‌هاست که فردی به‌نام «س.ح. ا» یا سلطان قبر ایران، در نزدیکی آرامستان ابن‌بابویه مغازه دارد، خود را مسئول دفن اموات در ابن‌بابویه، امامزاده عبدالله، شاه‌عبدالعظیم (ع) و بهشت‌زهرا (س) معرفی کرده و به نوعی نه تنها کنترل دفن اموات در کل پایتخت را در اختیار داشته، بلکه هماهنگی‌هایی در خارج از این مکانها را نیز انجام می‌داد.

مدیر آستان شیخ صدوق و آرامستان ابن‌بابویه می‌افزاید: روز اول که ما به این مکان آمدیم، سند‌هایی را از سوی این فرد برای ما می‌آوردند که ما آنها را امضا نکردیم و بعد از این اتفاق از ادارات مختلف به ما فشار آوردند که چرا مقابل کار این فرد را می‌گیرید، بگذارید کارش را انجام دهد! آنها یک مافیای بزرگ فروش قبر را تشکیل داده بودند که بعد‌ها متوجه آن شدیم.

آرمان در ادامه می‌نویسد:‌ در روزهایی که «سلطان»‌ها در کشور ما زیاد شده و پس از دستگیری سلطان سکه، سلطان قیر، سلطان دلار، سلطان پوشاک و... مردم فکر می‌کردند که نسل این سلطانها منقرض شده است، این‌بار از سلطان قبر رونمایی شد و این افراد به گورستان تاریخی ابن‌باویه به‌عنوان نخستین گورستان شهرری و دومین گورستان بزرگ تهران مشغول گسترش کاسبی و درآمد هستند!.



حقیقتگو September 7, 2020 08:50 PM

این سلطان ها درحقیقت بره هائی بوده اند حکومت تازی برای فربه شدن چریدن انها چراگاه های اقتصاد و صنایع و بازرگانی وبانکی آزادگذاشته بوده است که تابتوانند چراکنند وبه گوسفندهای سنگین وزن تبدیل شوند که برای بهره وری ازگوشت وپوست و پشمشان سرببرد- سلطان هائی که حکومت تازی به مردم معرفی می کند درمقابل سلطان های واقعی همچون خامنه ای وفرزندانش وقالیباف ها و آقازاده ها واقشارآخوندها
وسران پاسدارها وارگان های مذهبی پشه ای هم نبوده ونیستند حکومت تازی به عمد برای تخلیه مالی وثروتشان بعدازگذشت زمانی چنین سلطان هائی راپرورش داده است وحالا هم یکی یکی اعدام می کند وداروندارشان را تصاحب می کند سرنوشت سکه ها وطلاهای و پولهای سلطان سکه چه شد؟ نصیب خامنه ای وشرکاء شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام September 7, 2020 11:29 PM

دستگیری و اعدام این دانه ریزها توسط رژیم ( اگر واقعا اعدامی در کار باشد) فقط به منظور بالا کشیدن پول این دزدان و پرداخت هزینه های تروریسم در دوران بی پولی رژیم و البته پر کردن صحنه نمایش خیمه شب بازی مبارزه با فساد رژیم است وگرنه کیست که نداند بزرگترین دزدان در ایران خامنه ای و کفتاران دور و برش هستند و البته لایق اعدام در ملا عام نابود باد آخوند دزد و این سرطان افتاده بر جان مادرمان ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور September 8, 2020 01:43 AM

این هم نوعی تجارت و من عیب و ایرادی در آن نمی بینم مگر اینکه سهم متشرعین و ایت الله ها و مفتخوران مذهبی را نداده و تنهاخوری کرده باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی September 8, 2020 05:49 AM

تا روزی که سفیه وقیح در ایران حاکم است و دستگاه و اندیشه خرافاتی شیعه من در آوردی که اساسش بر دروغ و حقه بازی استوار است در ایران کار می کند دستگاه سلطان سازی او هم به تولید سلطان ادامه میدهد و تا وقتی خودش را که مادر همه سلطان های فساد است را از بین نبریم باید منتظر ظهور سلطان های جدید باشیم با اسامی مختلف مثل :
سلطان چوب سلطان سیمان سلطان پهن سلطان کوفت سلطان زهر مار ووووو

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: