آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 اردیبهشت ماه 1399 = 26-04 2020

روزنامه نگار تبعدی در شهر پاریس فرانسه در گذشت

بابک داد، روزنامه‌نگار، در شهر پاریس فرانسه در گذشت. او متولد بهمن‌ماه سال ۱۳۴۸ بود و در هنگام فوت ۵۱ سال سن داشت.

فرزند مرحوم داد در اینستاگرام نوشت: «سپاس از تمامی دوستان که در این شرایط ما رو تنها نگذاشتند و همراه ما در این غم بزرگ شریک هستند. نمی دانم چه بنویسم و چه بگویم زبانم خاموش اما دلم فریادها دارد. خیلی از دوستان در مورد مرگ پدرم (# بابک داد)، سئوالاتی رو داشتند باید اعلام کنم. همانطوری که مطلع هستید پدر ناراحتی قلبی و دیابت داشتند و سالیان سال با این مریضی دست و پنجه نرم می‌کردند و در تمامی این دوران دست از مبارزه بر نداشتند و در نهایت ما را با غم بزرگی تنها گذاشتند. طنین صدای دلنشینش همچنان در گوش و مهربانیش در قلب ما و زیبایی چهره اش همیشه در یاد ماست.»

وی همچنین در پست دیگری درباره درگذشت پدرش نوشت: «روشنی بخش دل هر با هنر باشد، پدر بهترین سرمایه از بهر پسر باشد، پدر کس نمی داند مقامش را بجز یزدان پاک آسمان زندگانی را قمر باشد ،پدر در نهایت ناباوری پدر عزیزم، بابک داد( نویسنده و روزنامه نگار مستقل) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ به رحمت ایزدی شتافت .برای آرامش پدر عزیزم دعا کنید. سفرت بخیر عزیزم،شاید الان روی آزادی را ببوسی، شاید الان به سرزمینت آزادانه برگردی...»



اکبر دهقانی ناژوانی April 26, 2020 11:40 PM

رفتی و رفتن تو آتش نهاد بر دل… از کاروان چه ماند جز آتشی به منزل
روح و روان پاکش شاد باد حیف شد که رفت، بنده در غم خانواده عزیز از دست رفته خودم را شریک می دانم و به خانواده او و ملت ایران تسلیت عرض می کنم خاطره زیبا و دل انگیز او در دلها و جانها می ماند و ما ملت ایران راهش را ادامه خواهیم داد تا پیروزی بر جهل و اهریمنی مثل جمهوری اسلامی یادش گرامی و راهش پایدار

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: