آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 بهمن ماه 1399 = 22-01 2021

دارویی که باید به دست مردم می‌رسید کجاست؛ پاسخ

دارویی که باید به دست مردم می‌رسید به عراق و ترکیه قاچاق می‌شود

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در شبکهٔ۵ صداوسیما فاش کرد دارویی که با ارز ۴۲۰۰تومانی وارد می‌شود، توسط باندهای دست‌اندرکار به کشورهای همسایه قاچاق می‌شود.

مجتبی رضاخواه در پاسخ محری گفت: ببینید دارو مثلا یکی از اقلامی است که بالاخره لازم است ما برایش سیاست‌های حمایتی داشته باشیم اما چه اتفاقی افتاده؟ قاچاق معکوس شده یعنی چی؟ یعنی ما یارانه دادیم که داروهای مورد نیاز کشور به‌دست مردم برسد یک دفعه دیدیم نه، دارد قاچاق میشه به عراق و ترکیه و کشورهای دیگه، خب ببخشید مگه ما مسئول تهیه داروی کشورهای دیگه هستیم؟. .

مجری: یعنی می‌گویید قطعاً و یقینا دولت هدفش کنترل بازار نبوده بلکه رسیدگی به پسر خاله‌اش و اینها بوده؟ با قطعیت به این نتیجه رسیدید؟.

رضاخواه: «من شکی ندارم.



اردلان January 22, 2021 10:20 AM

بیش از دو دهه است سران جنایتکار، دزد و بی سروپای رژیم داروی خام و داروهای بیماریهای خاص را با ارز دولتی از آمریکا وارد میکنند و پس از فرآوری و بسته بندی این داروها را به کشورهای همسایه چون امارات عراق کویت قطر و ترکیه و روسیه قاچاق میکنند!
از سویی تمامی داروهای خاص و لوازمات اتاق عمل سر از بازار سیاه ناصر خسرو در میآورد و بدا بحال کسانی که در چنین شرایطی اجبارا و یا داوطلبانه به بیمارستان برای انجام اعمال جراحی مراجعه کنند اینگونه افراد علاوه بر پرداخت هزینه ها و دستمزد نجومی بیمارستان میبایست تمامی لوازمات و داروهای مورد نیاز بیهوشی و غیره اتاق عمل را از بازار ناصر خسرو خریداری و یک روز قبل از عمل باید آنها را تحویل داروخانه بیمارستان داده باشد در غیر اینصورت عمل جراحی به روی بیمار انجام نخواهد شد!
چراکه حتی بیمه های تکمیلی چون بیمه دانا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: