آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 بهمن ماه 1399 = 29-01 2021

بوکسوری که دو بسیجی را هلاک کرده بود، اعدام شد

حکم اعدام علی مطیری زندانی محبوس در زندان شیبان اهواز اجرا شد. آقای مطیری اردیبهشت‌ماه ۹۷ بازداشت و توسط دادگاه کیفری یک اهواز از بابت اتهامات محاربه، افساد فی الارض و قتل دو تن از اعضای بسیج این شهرستان به اعدام محکوم شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، سحرگاه روز پنجشنبه ۹ بهمن‌ماه ۹۹، حکم اعدام علی مطیری زندانی محبوس در زندان شیبان اهواز اجرا شد.

علی مطیری در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۹۷ توسط نیروهای امنیتی در منزل پدری خود در شهر شیبان بازداشت شد.

این شهروند سپس در دادگاه کیفری یک اهواز از بابت اتهامات محاربه، افساد فی الارض و دو فقره قتل عمد (قتل دو بسیجی به نام‌های بشیر حمیدی و حسن کارون بهمنشیر) محاکمه و در تاریخ ۱۷ بهمن ۹۷ به قصاص و به اعدام با چوبه دار محکوم شد.

حکم صادره پس از تقاضای فرجام خواهی به شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور ارجاع داد شده و قضات پس از بررسی محتویات پرونده در تاریخ ۲۳ تیر ۹۸ حکم صادره در مورد علی مطیری تأیید و ابرام کردند.

آقای مطیری، مجرد و حدودا ۳۰ ساله است. وی پیش از بازداشت ورزشکار بوده و در ورزش بوکس فعالیت می‌کرد.

علی مطیری از روز شنبه ۴ بهمن‌ماه همراه با جاسم حیدری، علی خسرجی، حسین سیلاوی و علی مجدم، ۴ زندانی سیاسی در زندان شیبان اهواز با دوختن لب‌های خود اقدام به اعتصاب غذا کردند. اعتصاب این شهروندان در اعتراض به ممنوعیت ملاقات و بدرفتاری مسئولان زندان صورت گرفته بود.


یک کشتی گیر دیگر ایرانی را در دزفول اعدام کردند

خبرگزاری هرانا – سحرگاه امروز دوشنبه ۶ بهمن‌ماه، یک زندانی به نام مهدی علی حسینی، در زندان دزفول اعدام شد. آقای علی حسینی کشتی‌گیر اهل اندیمشک است که در سال ۹۴ از بابت اتهام قتل بازداشت و به اعدام محکوم شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از عصرجنوب، سحرگاه امروز دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹، حکم اعدام مهدی علی حسینی، کشتی‌گیر اندیمشکی در زندان دزفول اجرا شد.

مهدی علی ‌حسینی ۳۰ساله، متهم است، در سال ۹۴ در پی وقوع نزاع، فردی را به قتل رسانده و بعد از مدتی، توسط دادگاه از بابت همین اتهام به اعدام محکوم شد.

اجرای حکم اعدام این زندانی پیشتر در تاریخ ۲۱ دیماه با کسب مهلت ۷ روزه به تعویق افتاده بود.

بنابر گزارش نهادهای بین‌المللی، ایران به تناسب سرانه جمعیت و میزان اعدام، رتبه نخست اعدام شهروندان خود در دنیا را دارد.


خامنه‌ای حکم مرگ خود را امضا کرد

ابوالفضل قدیانی٬ فعال سیاسی پیش تر در واکنش به اعدام نوید افکاری نوشت: اعدام غیرقانونی، انتقام جویانه و ظالمانه نوید افکاری جنایتی است مسلم و به شدت محکوم می باشد. این اعدام ورق سیاهی بر پروندهٔ سیاه تر از سیاه خود کامهٔ امروز ایران علی خامنه‌ای و عمال سرکوبگرش.

او افزود: این جنایت و جنایاتی نظیر این برای بقای این قدرت فاسد جهنمی است که خصلت خود ویرانگری آن تشدید شده و زوال مشروعیتش عیان گشته است. بر همگان آشکار است نظام تمامیت خواه حکومت اسلامی با تشبث به استراتژی رسوای نصر بالرعب می کوشد مردم را مرعوب و منفعل کند اما مرعوب واقعی اعدام کنندگانند که از وحشت قیام مردم علیه خود قدرت تعقل و تفکر را از دست داده اند. مسئول اصلی این جنایت علی خامنه‌ای است که باید پاسخگو باشد.

خامنه ای با اعدام نوید افکاری، یک سمبل و قهرمان ملی برای مقاومت مردم ساخت. «خلیفهٔ خرف شده»! (۱) هنوز نفهمیده است که با دهن کجی به خواست مصرانهٔ مردم و هشتک‌های «اعدام نکنید» آنها، نه حکم قتل نوید، بل حکم نابودی خود را امضا کرده است. فهم این واقعیت زمان درازی نمی‌خواهد ولی دیکتاتورها در پایان عمر از درک آن عاجزند.

پانویس:
(۱) اصطلاحی که سلطان محمود غزنوی به هنگام خشم و هیجان در مورد خلیفهٔ عباسی و اصرار او به کشتن «حسنک وزیر» به اتهام قرمطی بودن به کاربرد:

«به این خلیفهٔ خرف شده بباید نبشت که من از بهر عباسیان انگشت در کرده‌ام در همهٔ جهان و قرمطی می‌جویم و آنچه یافته آید و درست گردد بردار می‌کشند، و اگر مرا درست شدی که حسنک قرمطی است خبر به امیرالمؤمنین رسیدی که در باب وی چه رفتی. وی را من پرورده‌ام و با فرزندان و برادران من برابر است. اگر وی قرمطی است من هم قرمطی باشم!» (تاریخ بیهقی)




www.youtube.com/watch?v=-rL6klerfjs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایرانی September 15, 2020 12:03 AM

اروپای ریاکار و جنایتکار نه فراموش میکنم نه میبخشم که چه حمایتهای پنهان و پیدایی از این ج ا لجن انجام دادید و چه سلاح هایی فروختید برای سلاخی ما به پشتوانه و حمایت شما و چراغ سبز شما این نسل کشی و برده داری و شکنجه ایرانیان صورت گرفت و هرگز چیزی از شما درخواست نخواهم کرد و حتی اگه زیر چکمه های استبداد بمیرم هم تسلیم نمیشم تا امثال نوید بتونن زندگی شرافتمندانه بکنن نور بر تاریکی پیروز هست حتی اگه منفعت طلب هایی مثل شما مدافع تاریکی باشند هدفم از حالا به بعد این هست اجازه ندم نوید شرافتمند دیگه ای زیر شکنجه مزدوران مظلومانه شهید بشه و امثال ساشا سبحانی پارتی بگیرن که هنوز بخور بخور و ظلمشون پایدار هست ممنون که نشون دادید حتی یک بیگناه در این رژیم خونخوار سرکار نیست دیگه هیچ عذاب وجدانی نیست برای تقاص این جنایتکاران بی مانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی September 16, 2020 03:51 PM

سیدعلی خامنه ای ودرکناراوسیدابراهیم رئیسی بهمراه عمله ها و قصابان استبداد درزندان عادل آباد شیرازبا کشتن پهلوان نویدافکاری نه تنها بملت ایران، که بجهانیان این پیام رادادندکه فرمانبرو مطیع مرشد بزرگشان روح الله خمینی هستند که گفته بوداسلام باخون وشمشیررشد کرده وفرمان داده بریزید خونها را!پیرمردحرامی ازحسینیه جماران نعره مستانه میکشیدکه این نهضت، یعنی حکومت اسلامی باید زنده بماند وباصراحت دستورمیداد برای زنده ماندن بریزید خونها را درحقیقت کشتن مظلومانه ودرعین حال فهرمانانه نویدافکاری رابایدتیر خلاصی برجمجمه خامنه ای وسرداران سپاه وابراهیم رئیسی وکلیت نظام پلیدوتبهکار ملایان برشماریم

گزارش یا اعتراض به این نظر


aliii September 16, 2020 04:45 PM

دول غرب و شرق عالم آنهایی که مدعی حمایت از حق و عدالت هستید و گوش دنیا را کر کرده اید ! وقت آن نرسیده انتخاب کنید یا حمایت مردم ایران یا رژیم ظلم و جور

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان January 11, 2021 09:33 PM

بنظر من رژیم اهریمن کاشت جمهوری عسلامی متشکل از مشتی یاغی مسلح و بی سروپا هستند که رفتارهای ناهنجار آنان در برابر مردم اسیر ایران بصورت طبیعی بسیار خشن و جنون آمیز میباشد!
قتل تحت عنوان اعدام، سرکوب، زندان و شکنجه تنها اهرمهای موجود در دستان کثیف سران رژیم است که طی چهل و دو سال اشغالگری آنها توانسته اند آن را علیه مردم روی دستخورده ایران بکار بند ند!
بنابرین در چنین شرایطی تنها یک راه برای مردم باقی خواهد ماند آنهم اجرای قیام نهایی و سراسری هر چند پر هزینه و خونین اما بدون دخالت بیگانگان طی روند جنگ و گریز تا بازپس گیری کامل کشور که در آخر منجر به پیروزی قیام خونین مردم ایران را سبب گردد!
همبستگی، همدلی و کسب هماهنگی مردم با یکدیگر در سراسر کشور اولین گامهای استواری خواهد بود که باید مجموعه مردم ایران بتوانند آن را به سرانجام برسانند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو January 12, 2021 01:55 AM

من باور نمیکنم کسی (خامنه ای) اینقدر بیرحم و سنگدل باشه نوید اصلا نمیدونست این فردائیکه ازش صحبت میکنه برای او وجود نداره میگن تمام اعدامها باید با تایید و اجازه شخص خامنه ای باشه مثل روح الله زم را که قبل از موعد اعدامش کردند یعنی خامنه ای دستور قتل او را صادر کرد من از خامنه ای میپرسم چرا اینقدر حیوان صفت و هیولا صفتی ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان January 25, 2021 04:47 PM

انتقام خون پاک فرزندان این آب و خاک بطور حتم در روز رستاخیز مردم ایران توسط جوانان دست از جان شسته در همان ساعات اولیه از جنایتکاران رژیم خواهند ستاند!
وای بر مزدوران آدمکشی که در همان روزهای نخستین قیام سراسری به دام مردم خشمگین گرفتارآند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام January 29, 2021 10:58 AM

درود به روان این جوانمرد که از جانش گذشت ولی دو انگل بسیجی را به درک فرستاد اگر صد هزار ایرانی همچون این مرد به پا خیزند و آخوندها و بسیجی هارا به درک بفرستند ظرف یک ماه از ذلت و نکبت به سعادت و عزت خواهیم رسید نابود باد نسل کثیف آخوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی January 29, 2021 02:54 PM

دنیا بداند جهانیان بدانند وبفهمند در جمهوری اسلامی نهادی بنام قوه قضائیه وعدل وداد وجود ندارد آنچه هست قون قصابیه واعدام وخونریختن است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: