آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 مرداد ماه 1399 = 18-08 2020

ابتکار تازه ترامپ برای مقابله با اپلیکیشن تیک تاک

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر روی اپلیکیشن آمریکایی رقیب تیک تاک به نام تریلر حساب کاربری اختصاصی راه اندازی کرد تا از این طریق به جنگ این اپلیکیشن چینی برود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ورج، تریلر نیز مانند تیک تاک برای به اشتراک گذاری فایل‌های ویدئویی کوتاه که توسط خود کاربران تولید شده، به کار می‌رود. اولین بار تیلور لورنز خبرنگار روزنامه نیویورک تایمز متوجه این اقدام ترامپ شد.

حساب کاربری ترامپ در تریلر بیش از ۳۵۰۰ دنبال کننده دارد و اولین ویدئوی ارسالی وی در تریلر بیش از یک میلیون بار مشاهده شده است. در این ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای ترامپ از علاقمندان به خود خواسته تا این حساب کاربری را تعقیب کنند.

در این کلیپ کوتاه که حاوی تصاویر و فایل‌های صوتی از صحبت‌های ترامپ است، وی می‌گوید من یک متخصص در حوزه فناوری هستم و هیچکس نمی‌تواند این کار را مانند من انجام دهد. وی دو ویدئوی دیگر که در حساب کاربری خود منتشر کرده در هر دوی آنها به تمسخر و تحقیر جو بایدن رقیب دموکرات خود پرداخته است. در یکی از این ویدئوها ترامپ می‌گوید جو بایدن هیچ سررشته ای از امور ندارد.

همزمان با تلاش‌های ترامپ برای خارج کردن کنترل تیک تاک از دست شرکت چینی طراح آن به نام بایت دنس و تلاش مایکروسافت و توئیتر برای خرید این اپلیکیشن، خود وی برای تبلیغ غیرمستقیم اپلیکیشن‌های مشابه آمریکایی تلاش می‌کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: