آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 19 خرداد ماه 1399 = 08-06 2020

فیلم؛ آمریکا؛ واکنش پدر پویا به اظهارات خامنه‌ای

پدر پویا بختیاری، درباره سخنان اخیر خامنه‌ای، با تاکید بر اینکه «قیاس اعتراضات در آمریکا با خیزش آبان ماه در ایران یک دروغ بزرگ است»، گفت که خامنه‌ای مغزش پوکیده و یادش رفته که مغز پسر ۲۷ ساله من را در شامگاه ۲۵ آبان و تنها چند دقیقه پس از شرکت در اجتماع معترضان، به دستور او متلاشی کردند.

خامنه‌ای هفته گذشته در یک سخنرانی ویدیویی درباره اعتراضات در آمریکا، گفت که اعتراض و تجمع حق مردم است اما در آمریکا «مردم را می‌کشند و با جنایت واضح و آشکار، خودشان را نشان می‌دهند و عذرخواهی هم نمی‌کنند؛ در عین حال زبانشان هم دراز است.»

منوچهر بختیاری در گفت و گو با تلویزیون ایران‌اینترنشنال، در پاسخ به این سخنان رهبر جمهوری اسلامی، گفت: «اینکه آقای خامنه‌ای می‌گوید اعتراض و اجتماع حق مردم است، از کدام مردم حرف می زند. آیا مردمی دارد، از کدام مردم حرف می‌زند، من فکر می‌کنم ایشان مغزش پوکیده. بعد از ۸۰ سال توان فکر کردن ندارد، کاغذی می‌دهند دستش و به او می‌گویند حرف بزن» درحالی که او اول باید «بیاید جواب مرا بدهد، پسر مرا چرا کشته است.»

پدر پویا بختیاری سخنان خامنه‌ای درباره اعتراضات در آمریکا را اقدامی برای انحراف اذهان ایرانیان از ابعاد کشتار در جریان اعتراضات آبان ماه در ایران عنوان کرد و تاکید کرد که «علی خامنه‌ای فراموش کرده و می‌خواهد ذهن ما را منحرف کند، می‌خواهد نگاه ما را منحرف کند.» (فیلم زیر)




www.youtube.com/watch?v=WzVAkFNhFvc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: