آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 خرداد ماه 1400 = 23-05 2021

در جمهوری اسلامی با موتورگازی آمدند و با بنز رفتند!

شهردار تهران در مصاحبه با ایرنا در پاسخ به این سئوال که آیا اصلاح طلبان برای شورای شهر لیستی آماده کرده اند؟ گفت: تعداد زیادی از اعضای فعلی شورا رد صلاحیت شده و تعداد زیادی از متخصصانی که می‌توانستند کمک کنند هم تا این مرحله رد صلاحیت شده اند؛ هیات مرکزی هم باید اعتراضات این‌ها را بررسی کند. به هر صورت تعداد زیادی از افراد متخصص رد صلاحیت شده اند. کسانی که مثلا طرف استاد دانشگاه است و تدریس می‌کند و فرزندانمان زیر دست وی تربیت می‌شوند، چنین شخصی را رد صلاحیت بکنید یعنی چه؟

به نظر شما، این شهر نیاز به سیاستمدار دارد یا کارشناس؟

حناچی: به سیاستمدارانی نیاز دارد که عرضه استفاده از کارشناسان را داشته باشند؛ عرضه و دانش استفاده از کارشناسان را داشته باشند. داشتیم احزابی را که شب انتخابات به وجود آمده اند، رای هم آورده اند چون حرف‌های جدید می‌زدند ولی هیچ کدام از حرف هایی را که می‌زدند اجرایی نکردند. اکنون ائتلاف آبادگران کجاست؟ این حزب که به اعتقاد من، تخریب باغات تهران نتیجه تلاش آن است. کجاست الآن؟ اگر این حزب بود، می‌توانستیم به آنان بگوییم که شما باغات تهران را تخریب کردید.

شهردار تهران گفت: ما دوره هایی داشته‌ایم که افرادی با ۱۰۰ هزار رای وارد شورا شده‌اند، با موتورگازی آمدند و با بنز رفتند!



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: