آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 اردیبهشت ماه 1399 = 19-05 2020

روزه خواری؛ پلمب صدها مغازه/بازداشت دهها نفر+فیلم

اینها آمار فقط یک استان ایران است

خبرگزاری هرانا – فرمانده انتظامی استان لرستان از پلمب ۲۸۴ واحد صنفی و بازداشت ۴۶ شهروند در این استان، به دلیل روزه خواری و آنچه «هتک حرمت ماه رمضان» خوانده است، خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد مهدیان با اعلام این خبر گفت: ” در ۲۰ روز اول ماه رمضان ۲ هزار و ۵۷۴ مورد بازدید کنترلی و نظارتی از واحدهای صنفی انجام و یک هزار و ۷۸۴ مورد تذکر به واحدهای صنفی داده شد”.

فرمانده انتظامی لرستان ۶۸۴ مورد اخذ تعهد، ۴۵۳ مورد اخطار پلمب، پلمب ۲۸۴ واحد صنفی، ۵۲ فقره تشکیل پرونده و بازداشت ۴۶ شهروند را از دیگر نتایج این طرح برشمرد.

روزه گرفتن در ماه رمضان از واجبات مسلمانان است ولی طبق احکام اسلام بر افرادی مانند غیر مسلمانان کودکان، بیماران و مسافران واجب نیست. با این وجود به دستور پلیس در ماه رمضان اغلب رستوران‌ها در طول روز تعطیل می‌شود و شهروندان حتی مجاز به غذا خوردن در پارک و خودرو شخصی نیز نیستند.

فیلم زیر: در جمهوری اسلامی دزدی و اختلاس کلان و مال مردم خوری جرم نیست ولی روزه خواری جرم است حتی اگر با کشیدن سیگار باشد! در مقابل این همه ظلم و ستم سکوت نکنید





www.youtube.com/watch?v=B79cP8wlkUY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: