آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 اردیبهشت ماه 1399 = 17-05 2020

روز قدس؛ مقام عظما با امت اسلام سخن خواهند گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان، رهبر معظم انقلاب با امت اسلام سخن خواهند گفت.

لطفی افزود: برای زنده نگه داشتن این روز مهم، ویژه برنامه گران‌بهایی داریم که بر این اساس، فرمایشات رهبرمعظم انقلاب با امت جهان اسلام روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس، ساعت ۱۲ ظهر از طریق شبکه های داخلی و بین المللی به صورت زنده پخش خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین اعلام کرده که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، و راهپیمایی روز قدس در شهرهای پرخطر با رعایت فاصله فیزیکی و به صورت "خودرویی" برگزار می‌شود.

یک مسئول این شورا در یک نشست ویدئوی، "فعالیت در فضای مجازی و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و آمریکا با حفظ فاصله اجتماعی در خیابان‌‌ها" را از جمله برنامه‌های برگزاری روز قدس خواند.

وی در مورد نحوه انجام "راهپیمایی خودرویی" گفت: در شهرهایی مثل تهران و مراکز استانها یک طرح راهپیمایی خودرویی مطرح شده است که موتور سواران با پرچم یک مسیری را طی کنند و خانواده‌ها با خودرو حرکت کنند.

در همین حال رییس شورای انتفاضه نیز در سخنانی جداگانه اعلام کرده امسال امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس به احتمال زیاد در تهران وجود ندارد و رهبر جمهوری اسلامی در این باره سخنرانی خواهد کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: