آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 خرداد ماه 1400 = 01-06 2021

تجاوزگر چینی؛ ​ادعای ناجا برای آرام کردن افکار عمومی

دادستان انقلاب در کاشان گفت: تبعه چینی عامل انتشار تصاویر از روابط خصوصی با دختران ایرانی در کاشان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله دهقانی با اشاره به انتشار تصاویر خصوصی یک تبعه چینی با دختران و زنان ایرانی در فضای مجازی اظهار داشت: انتشار این تصاویر واکنش‌های زیادی را از طرف هموطنان در پی داشت.

وی با بیان اینکه در این پرونده شاکیان خصوصی هم اقدام به شکایت کرده بودند، ابراز داشت: با توجه به حساسیت موضوع این پرونده در دستور کار مقامات قضائی و انتظامی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کاشان با اشاره به اینکه این فرد شب گذشته توسط نیرو‌های انتظامی و اطلاعاتی در عوارضی کاشان دستگیر شد، تصریح کرد: متهم ضمن تفهیم اتهام بازداشت و تحت الحفظ به تهران منتقل خواهد شد.

رسانه‌های جمهوری اسلامی ماجرای این مرد چینی را که به احتمال قوی از شرکای سپاه پاسداران است، به شیوه خود گزارش داده اند.

به گزارش دویچه وله آلمان، سایت رکنا ماجرا را این گونه تعریف کرده است: اخیرا یک تبعه چینی اقدام به انتشار فیلم‌هایی از روابط خود با دختران نوجوان ایرانی در شبکه یوتیوب کرده است. انتشار نزدیک به ۵۰ فیلم از فضای شخصی زندگی این دختران، بدون اجازه آنان که اکثرا کمتر از ۱۸ سال سن دارند، صورت گرفته است.

ادعا شده است برخی از فیلم‌ها علنی ضبط شده‌اند اما برخی دیگر به صورت مخفیانه از دختران گرفته شده است.

بر اساس اطلاعات موجود در فضای مجازی این تبعه چین بدون آنکه مشخص شود برای چه کاری در ایران بسر می برد، بیش از یک سال در ایران سکونت داشته و در شرح روابط خود آورده است که به راحتی دختران ایرانی را به محل سکونت خود دعوت ‌کرده است.

در ماه‌های اخیر به خصوص پس از انتشار خبر تفاهم‌نامه جمهوری اسلامی و چین و اخباری در مورد ایجاد مزارع استخراج بیت‌کوین و صید ترال در آب‌های ایران توسط اتباع چینی حساسیت زیادی در این زمینه به وجود آمده است.


رشوه دادن چینی ها و به فساد کشیدن طرف مقابل
یکشنبه، 22 فروردین ماه 1400 = 11-04 2021

رفتارهای تجاری چین در رشوه دادن و به فساد کشیدن طرف مقابل است...چرا هزاران میلیارد تومان خرج رسانه‌های دولتی می‌شود اما نمی‌توانند حریف چند سایت خارج ‌نشین باشند؟

به گزارش ایلنا، نشست مجازی بررسی برنامه همکاری‌های جامع ۲۵ ساله با چین برگزار شد. در این نشست مجازی فرشاد مومنی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: پرسش اصلی اینکه، چرا این همه پنهان کاری صورت می‌گیرد؟ و چرا حاکمیت خود را در موضع پنهان‌کار قرار می‌دهد؟ مگر این سند چه جزئیاتی دارد؟ این شیوه دنبال شده، بسیار بد و زاینده بدگمانی است.

وی ادامه داد: کیفیت این قرارداد و اینکه چگونه و در چه شرایطی بسته شده باشد بسیار مهم است. از نظر کیفیت نکات بسیار نگران‌کننده وجود دارد مانند حرف‌های سست و بی‌پایه برخی مقامات رسمی که می‌گویند انتشار جزییات ضرورت ندارد و این خواست طرف چینی است که جزئیات آن منتشر نشود، آیا خواست یک طرف باید برتری داشته باشد؟

مومنی یادآور شد: کسانی که از موضع ملی ابراز نگرانی می‌کنند را محق می‌دانم. باید توجه داشت در ۱۵۰ سال اخیر، ایران در بیش از ۹۰ درصد تعاملات خارجی خسارت بزرگی را متحمل شده و در هر دوره‌ای هم که موفقیت داشتیم رکن اصلی آن شفافیت بوده، یعنی عدم شفافیت همیشه موجب خسارت شده است.

وی افزود: تمام خواسته‌های چین در این سند مطرح و تضمین‌ این خواسته‌ها هم نشان داده شده است اما از اول تا انتها اثری از خواسته‌های ایران نیست و این سرشار از نگرانی است. چین استراتژی و ابزار مشخص را دارد اما ما فاقد استراتژی هستیم، ما در این موضوع هیچ اولویتی نداریم و این می‌تواند خطرناک باشد.

مومنی افزود: یکی از جنبه‌های به شدت نگران کننده در تمام دنیا، رفتارهای تجاری چین در رشوه دادن و به فساد کشیدن طرف مقابل است. ما در یک کار کارشناسی روابط ایران و چین را ارزیابی کردیم و طی دو دهه اخیر و به ویژه در ۱۰ سال گذشته به طور متوسط، آمار حجم تجارت سالانه دو کشور بین ۵ تا ۱۰ میلیارد دلار تورش دارد و این یعنی فساد. با مشاهدات سطحی هم می‌توان این موضوع را دید.

دیگر سخنران این نشست مجیدرضا حریری، رییس اتاق بازرگانی ایران و چین، اظهار داشت: به نظرم در کنار پرداختن به برنامه جامع ۲۵ ساله، باید به برخی نکات مملکتی هم اشاره کرد. اینکه چرا دیوار بی‌اعتمادی بین حاکمیت و مردم تا این اندازه بلند است؟ چرا هزاران میلیارد تومان خرج رسانه‌ها می‌شود اما نمی‌توانند حریف چند سایت خارج‌نشین باشند؟ چرا در موضع ضعف هستیم و ابتکار عمل در تبلیغات سیاسی را نداریم؟ و معمولاً در زمین طراحی شده توسط آنها بازی می‌کنیم.

وی همنچنین گفت: دولت در زمینه قرارداد ۲۵ ساله با چین هیچ اختیاری ندارد و همه تصمیمات زیر نظر رهبری است.


هشدار به چین؛ این فرقه تبهکار نماینده مردم ایران نیست

شماری از فعالان داخل و خارج ایران در نامه‌ای اعتراضی به رئیس‌جمهوری چین، سند همکاری‌های ۲۵ ساله جمهوری اسلامی و چین را قراردادی فاقد اعتبار و غیر انسانی خواندند و هشدار دادند که رژیم حاکم نماینده مردم ایران نیست.

به گزارش رادیو فردا، در این نامه که خطاب به شی جین‌پینگ نوشته شده، آمده است سند جامع همکاری میان دو کشور در «نزد ملت ایران یادآور قراردادهای ننگینِ ترکمانچای و گلستان است، بنابراین انتظار داریم با فراخواندنِ وزیر امور خارجه‌ی خود به پکن از پیگیری این قرارداد جلوگیری به عمل آورید».

این نامه می‌افزاید که جمهوری اسلامی «نماینده ملت ایران نیست» و این قرارداد را صرفا با هدف نجات خود از سرنگونی و فروپاشی امضا کرده است.

کنشگران و فعالان معترض به این قرارداد از جمله نرگس محمدی و محمد نوری‌زاد، کید دارند که «قرارداد استراتژیک ۲۵ ساله در تعارض با منافع ملی ایران است و به لحاظ اخلاقی، سیاسی، حقوقی و انسانی مردود است.

سایر منتقدان این توافق از جمله وزارت خارجه آمریکا نیز آن را با عهدنامه ترکمانچای بین ایران و روسیه تزاری مقایسه می‌کنند؛ عهدنامه‌ای که بر اساس آن ایران کنترل بخش‌های بزرگی از سرزمین خود در جنوب قفقاز را از دست داد و آن‌ها را به روسیه واگذار کرد.

نگذاریم ایران را بفروشند و ایرانی را به بردگی بکشانند

بیانیه بنیاد میراث پاسارگاد: رییس جمهور پیشین حکومت اسلامی اعلام کرد که: «پیش نویس این قرارداد، پنهانی و دور از چشم ملت ایران تهیه شده، و مفاد آن خلاف منافع ملت و کشور است».

گفته های احمدی نژاد، که خود یکی از ارکان این رژیم بوده است، (و اکنون به دلایلی ناروشن مقابل بخشی از رژیم ایستاده و دهان به راستگویی گشوده) نشان می دهد که شایعه ی «قرارداد 25 ساله ی پنهانی بین حکومت اسلامی و دولت چین» که مدتهاست سبب نگرانی های شدید برخی از کارشناسان اقتصادی، و بسیاری از مردمان آگاه و دلسوز ایران شده، یک واقعیت است.

واقعیتی که سخنگوی وزارت خارجه رژیم اسلامی نیز به ناچار آن را تایید کرده است؛ با این توضیح شرم آور که: « سند همکاری‌های جامع و راهبردی بیست و پنج ساله ایران و چین افتخارآمیز و به نفع روابط راهبردی دو کشور است»

در عین حال اکنون روشن است که ادعای نشریه انگلیسی پترولیوم اکونومیست (سوم سپتامبر 2019) نیز، در مورد این قرارداد و پس از سفر ظریف به چین کاملا درست بوده است.

پترولیوم در آن زمان نوشت: «موضوع این قرارداد 25 ساله فروش و کنترل «بخش های انرژی، نفت و گاز و زیرساخت های حمل و نقل و جاده ها» به کشور چین در مقابل 400 میلیارد دلار می باشد. در سند پیش نویس قید شده است که نفت و گاز ایران به طور توافقی از قبل به چین فروخته می شود اما چین می تواند پول محصولات خریداری شده را با دو سال تاخیر پرداخت کند».

مسئولین حکومت اسلامی حاکم بر ایران سال هاست که علاوه بر بی توجهی های عمدی و ویرانگری های گسترده در حوزه ی میراث های فرهنگی، تاریخی و طبیعی غیرمذهبی ایران، بخش هایی از ثروت های فیزیکی و غیرفیزیکی ایرانیان را «سخاوتمندانه» به حکومت هایی بخشیده اند که مدافع عملیات انسان ستیزانه و ضد ایرانی این رژیم هستند. همچنین حکومت اسلامی درسه دهه گذشته چندین قرار داد مخفیانه با کشورهای مختلف امضا کرده که هر کدام از آن ها نه تنها ایران امروز را فقیرتر و عقب مانده تر از اکنون می سازد، بلکه ایران فردا و نسل آینده را نیزدر وضعیتی خطرناک و متزلزل قرار خواهد داد.

هموطنان گرامی، شما در هر کجای ایران و جهان که باشید، مالکین واقعی ایران و همه ی ثروت های آن هستید. از نظر قوانین بین المللی هیچ حکومتی نمی تواند که بدون اطلاع و موافقت کامل شهروندان ذره ای از اموال آن ها را به دیگران ببخشد، بفروشد و یا حیف و میل کند.

قرارداد اخیر حکومت اسلامی اگر به مرحله نهایی برسد، درواقع حکم فروش ایران و بردگی ایرانیان را دارد. ایرانیان نه تنها مثل همیشه هیچ بهره ای از دلارهایی که به دست حکومت اسلامی می رسد نخواهند برد، بلکه برای بیست و پنج سال باید حضور اربابان و اشغالگران تازه ای را، در کنار اشغالگران کنونی در سرزمین شان تحمل کنند.

هموطنان عزیز و گرامی ممکن است اعتراض شما مثل همیشه اثری در تصمیم گیری های این حکومت دیکتاتوری و غیرقانونی نداشته باشد اما سکوت شما، و به ويژه افراد و گروه هایی که خود را اپوزیسیون حکومت اسلامی حاکم بر ایران می دانند، می تواند نوعی موافقت و یا بی توجهی نسبت به این خرید و فروش غیر انسانی و ضد ملی به حساب آید.

صدای اعتراض شما، به هر شکلی که باشد، نشانه ی مخالفت شما با فروش ثروت های ملی ایرانیان است. اجازه ندهید که حکومت اسلامی آزادی کشِ و مردم ستیز، به نام شما هموطنان تان را به بردگی بیگانگان بکشاند.



ایرانی July 1, 2020 04:57 AM

هر عهد نامه یا قرارداد یا هر چیز دیگه ای توسط یک حکومت اشغالگر تصویب بشه نمیتونه خلاف خواست ملت ایران پا بر جا بمونه حکومتی که نماینده مردم ایران نیست و برای منافعش کار نمیکنه پس اصلا حق امضای قرارداد نداره! دنیا باید خیلی ابله باشه که بعد از سال 96 با رژیم قرارداد امضا کنه در حالیکه مردم آشکارا نشان دادن با کل این نظام مشکل دارن و براندازیش رو میخوان و رژیم هیچ گونه پشتوانه مردمی نداره! یعنی دنیا عاجز هست مفهوم به این سادگی رو درک کنه؟! ملت ایران هیچ وقت سر تعظیم برای هیچ کشور و قدرت و دولتی فرود نمیاره و همیشه از حقوق مسلم و قانونیش دفاع میکنه تا حالا هم دنیا به اندازه کافی به مردم ایران و ایران بدهکار هست پس توصیه میکنم سعی کنن دست دوستی و جبران مافات به سمت مردم ایران دراز کنن چون تک تک مردم این سرزمین، عاشق تمام و کمال ایران هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام March 27, 2021 02:59 AM

ایرانی‌ها باید گفتمان و این سوسول بازیها را که یک مشت کاسه لیس ولایت چه پشمالو چه کراواتی صبح تا شب عرعر میکنند را کنار بگذارند و با چنگ و دندان از میهن خویش دفاع کنند و آخوند و بسیجی و هر کسی که قیافه چینی داشت را به محض مشاهده باید به درک واصل کرد تا آخوند‌ها و اربابان چینیشان بفهمند ایران مستعمره ی چین نیست جناب ادمین سانسور نکن دیگر بحث ادب و فرهنگ نیست بحث نابودی کامل ایران است اگر ما حتی عصبانی هم نشویم چطور میتوانیم آخوند را به درک واصل کنیم؟ آدم به جایی میرسد که خشم برایش عین آرامش و ناسزا برایش عین ادب میشود و امروز همان روز است

گزارش یا اعتراض به این نظر


ملت ایران فراموش نخواهد کرد !!! March 27, 2021 11:16 AM

ایرانیان خارج کشور بایستی در جلوی سفارت خانه ها و کنسولگری های کشور غارتگر چین تجمع و به اعتراض دست بزنند و نارضایتی خود را از این «ننگین نامهٔ ترکمنچای» اعلام کنند و آن را بشدت محکوم کنند
از کلیهٔ پایتخت های اروپا تا قارهٔ آمریکا، آسیا و آفریقا، ایرانیان میهن دوست بایستی علیه دولت چین اعتراض کنند

ایرانیان مقیم نیویورک، لس آنجلس، سیاتل، واشینگتن، دالاس، سیاتل، میامی، هیوستن، آتلانتا، شیکاگو، تورنتو، مونترال، اوتاوا، ونکوور، کلگری، لندن، دوبلین، پاریس، مارسی، برلین، فرانکفورت، هامبورگ، مونیخ، دوسلدورف، آمستردام، بروکسل، رم، وین، ژنو، زوریخ، مادرید، لیسبون، استانبول، آنکارا، سیدنی، ملبورن، نیودهلی، اسلام آباد، توکیو، اوزاکا، سئول، قاهره، اورشلیم، ژوهانسبورگ و همه و همه در مقابل سفارتخانه ها و کنسولگری های چین فاشیست اجتماع کنیم و خواستار منصرف شدن از این ننگین نامه با حکومت اشغالگر اسلامی شویم

مردم آزادیخواه و ستمدیدهٔ ایران بایستی به زمامداران غارتگر چین، هشدار دهند که پس از سقوط و مرگ نظام فاسد اسلامی، این ننگبن نامهٔ با دولت فاشیست چین باطل و منسوخ خواهد شد

دولتمردان چین بایستی این را بدانند، از این پس حتی یک شهروند چینی در خیابان های ایران ایمن نخواهند ماند و برای دهه ها و یا سده ها روابط دو کشور بسیار متشنج خواهند ماند

نسل های آیندهٔ ایران هرگز و هرگز این غارت ناجوانمردانهٔ ایران توسط اسلامگرایان و چینی های فاشیست را فراموش نخواهند کرد

دولت و ملت چین، بهای سنگینی برای همکاری خود با اسلامگرایان اشغالگر و غارت ثروت ملت ایران خواهد پرداخت

گزارش یا اعتراض به این نظر


بزرگترین اشتباه استراتژیک چین !!! March 27, 2021 12:15 PM

وضعیت مالی چین بدلیل پندمی ویروس کرونا، بشدت ضعیف شده، بانک های چینی زیر فشار ۴۰ تریلیون دلار غرض قرار گرفته اند، ننگین نامهٔ ترکمنچای با ایران، (بخوانید: غارت ایران) یکی از آرام بخش های اقتصاد چین برای خارج شدن از این بن بست مالی و اقتصادی است

معمولأ رهبران چین فاشیست، چندان رغبتی به سفر به ام القرای اسلام ندارند ولی این معاملهٔ چرب دار، ارزش به ایران رفتن داشته

در صورت امضای این ننگین نامه، چین فاشیست خود کشی بزرگی را مرتکب خواهد شد، ما مردم ایران حافظه خوبی داریم و اجازه نخواهیم داد ثروت، اعتبار و غرور ملی ما، مورد تجاوز و غارت بیگانگان قرار گیرد
هر قطره نفتی که غارت شود، از حلقوم یکایک شهروندان چینی برای نسل ها، بیرون خواهیم کشید

با امضای این ننگین نامه، چینی ها «بزرگترین اشتباه استراتژیک» خود را مرتکب شده اند

رژیم فاسد و جنایتکار آخوندی رفتنی است و ملت ایران خود شخصأ با زیاده خواهی های چین فاشیست، مقابله خواهد کرد

دولت چین با عهد این ننگین نامه، رسمأ علیه ملت آزادیخواه و ستمدبدهٔ ایران اعلان جنگ کرد

ما ملت وطن دوست ایران، پوزهٔ اشغالگران اجنبی شیعه و چینی های غارتگر را به خاک خواهیم مالید

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود March 27, 2021 02:34 PM

با درود
دوستان دولادولا نمیشه شترسواری کرد باید باتیپا و پسگردنی بیروتشون کنبم با به شب تو خیابون موندن دردی رو دوا نمیکنه جووناومیون سالهامستمر یه هفته تو خیابونا بمونن و بزگترا وزنها حواسشون باشه غذا واب برسونن و حواسشون که این نامردای تک تیراندازاشون کجا موضعه کرفتن چندتاشون رو ازبالا بندازن پایین بخدا ماست ها رو کیسه میکنن و نصف بیشتر راه رو طی میکنیم مردم ما احتیاج به چند تا پیروزی اینجوزی احتیاج دارن که احساس کنن میتونیم که کلک شون رو بکنیم هر دفعه خبری شد کشتن از ما وپا پس کشیدیم وقتشه که چشم قرمزمون رو نشونش بذیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسمال در نیویرک March 29, 2021 10:52 AM

این ظریف خائن بی وطن با خنده های مشمئز کنندش بزرگترین خائن نباید قبول میکرد ایران فروشی را اون بادی گارد های خائنش باید باید میزدن توی سر کثیفش اگر ایرانی بودند اگر شرف داشتند که مثل ظریف ندارند
آخوندای قم خفه شدن اما برای یک تار موی زنان خودشون را جر میدن

گزارش یا اعتراض به این نظر


نامه‌ای اعتراضی به رئیس‌جمهوری چین March 29, 2021 06:36 PM

حکومت کمونیستی امپریالیستی چین با حمله ی نانوبیولوژی به دنیا نشان داد که پول حرف اول را میزند و برایش ضجه های کودکانه ی به اصطلاح روشنفکران و یا حتی سوپاپهای اطمینان هیچ ارزشی ندارد جنگ بین شرق و غرب تا زمانیکه در جنگ خیابانی بین رژیم سپاهی و مردم حداقل ۱ میلیون در ۱ روز کشته نشوند آخوند از حکومت بیرون برو نیست تا زمانیکه فرهنگ فارسی از حاج آقا تشکیل شده ، همین آش و همین کاسه: حاج آقا سلام، حاج آقا

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی April 1, 2021 05:34 PM

باخت شان به سایتهای خارجی یک بحث است وباخت بزرگتر وبایکوت نهائی شان بحث دیگریست جمهوری ولایت فقیه همه بازیها را بملت ایران باخته است اساس این باخت بزرگ درانتخابات قلابی مجلس بوضوح نمایان گردید ودر انتصابات خرداد 1400 برآیند نهائی این باخت بصورتی چشمگیر وهمه جانبه که چشم جهانیان هم انرا ببیند تجلی پیدا خواهد کرد منتظر انتصخابات مسخره و رقت بارشان باشیم وباشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


sablan April 2, 2021 11:03 AM

حاکمیت دچار زوال عقل و خرفتی شده است ۴۲ سال از جان و مال و ناموس ایرانیان غارت کردن و جنایت کردن باعث شده این تروریست ها ، دچار تصمیم گیری های بسیار احمقانه شوند

حراج کردن خاک و منابع و مردم ایران برای نظام اسلامی عواقب بسیار سیاهی خواهد داشت همینطور مردم ایران شاهد این امر هستند که قدرت بی حد و حصر یک آخوند بی سواد و مفعول که در ولایت وقیح تمرکز یافته ، باعث شده این فرد خود را صاحب جان و مال و ناموس و خاک ایران بداند و از هر جنایت و دزدی و غارتی دریغ نکند تمامی این جنایت ها هم براساس آیات و احادیث و تاریخ اسلام انجام شده و می شود

همانطور که قرارداد ۱۹۱۹ باعث نابودی قاجارهای بی عرضه و وطن فروش و جنایتکار شد و ایران تازه ای ساخته شده ، قرارداد حراج ایران به چینی ها هم باعث نابودی کامل خود نظام اسلامی و تمام شدن ِ سلطه ی اسلام بر ایران خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو April 11, 2021 08:30 PM

چرا وبه چه دلیل حکومت تازی اینترنت ایران را تقدیم چینی ها می کند ؟ زیرا گوشی های مبایل ولپ تاپ های چینی سازبا تبانی با حکومت تازی به برنامه هائی مجهزند که ضمینه برنامه اصلی گوشی مبایل ولپ تاپ است و درحقیقت محض بدون اینکه دارنده گان چنین گوشی های مبایلی ولپ تاپ ها متوجه باشند تمامی ارتباطات تلفنی و چت ها و ویدوها و عکس های ضبط شده کپی آنها بدون درنگ برای تجزیه و تحلیل راهی سرورهای وزارت اطلاعات حکومت تازی شده ومیشود و دستگیرهای آنچنانی درتظاهرات ودانشگاه ها و وکلا و نویسنده گان وحتی اقشارعادی در دورهم نشینی ها به این دلیل بوده ومی باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو May 28, 2021 10:24 PM

دردورانی که افغانستان به اشغال نیروی های نظامی شوروی درآمده بود روس ها تام الختیارشده درافغانستان هم به زنان و دختران افغانستان تجاوز میکردند و حکومت افغانستان که ازممهره های انتخابی شوروی بودند افغان ها را بایت افشاگری دراین موردها دستگیرمیکردند و حکومت افغانستان هم حق دستگیری و محاکمه کردن متجاوزان روسی را نداشت سال گذشته گزارشی چندش آور وضدبشری ازپاکستان به مطبوعات راه یافت که برحسب فقرمالی والدین پاکستانی دختران شان را به چینی ها می فروختند مردم ایران هنوز ازفاجعه و فجایعی که با قرارداد طولانی مدت خامنه ای و سپاه تازی ایران فروش درانتظارشان است بی خبرند خمینی و خامنه ای تازی هرآنچه برمردم ایران رواداشته اند درمقابل آنچه چینی های ستمگرو خودپسند واستعارگر با قراردادطولانی درایران تام الختیارخواهندشد غیرقابل توصیف خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


چین زالو صفت چشمت بازکن May 29, 2021 03:59 AM

دولت کمونیست چین آگاه باش که باسابقه غارت در سرمایه های ایران بدست رژیم غیر قانونی هم در صنایع نفت و گاز وقرارداد های نیمکار ودر دیگر امور قصب سرزمین ایران وبنادر
خلیج فارس وهمه باطل واز ایران اخراج خواهیدشد مانندسال۵۷ مانده میلیاردرها دلار بابت نفت در جیبتان پس گرفته خواهدشد ملت وقت انزجار از زالو صفت‌های چینی شده جایی در ایران برایشان نیست
این حکومت منفور جهانی قصد کردن پاره کردن این مرزوبوم به هر راهی است
چهل است چه وطن فروشانی بر کشور حکم رانی واز سکوت ما
هر روز فقیرتر درمانده ترشدیم وقت قیام ومسلح شدن است

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان May 29, 2021 05:43 AM

اگر مردم بخواهند همچنان دست روی دست بگذارند چینی ها به تدریج فوج فوج با همکاری سپاه پاسداران وارد خاک ایران خواهند شد و کشور را به اشغال خود درخواهند آورد و پس از آن مردم ایران را بزور وادار به خروج از کشور خود خواهند ساخت و در آخر نیز کسانی که با مقاومت حاضر به ترک میهن خود نبوده اند را یکجا قتل عام خواهند کرد!
همچنین بالا تر از حماقت بمعنی داشتن روابط نزدیک با چین کمونیستی ست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 1, 2021 09:40 AM

تبعه چینی دستگیر شد و چهار روز بعد هم بی سر و صدا آزاد میشود که برود و بیتکوینش را با برق مفت ایرانی استخراج کند و پولش را صرف تجاوز به نوامیس این مرز و بوم کند و به ریش همه ما بخندد کجاست آن خمینی سگ پدر که بیاید و بگوید آی کاپیتولاسیون وای کاپیتولاسیون سگ چینی در ایران امنیت دارد ولی خود ایرانی ندارد کجایی خمینی گور به گور شده بیا و عرعر کن چون کاپیتولاسیون باز هم برگشته

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور June 1, 2021 11:14 AM

مطلقا در فیلم های مرد چینی تجاوزی نمی بینید و تمام این بازی ها برای گرم کزدن تنور انتخابات است

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو June 1, 2021 09:38 PM

هموطنان بدانید که نیروی نظامی بدستورخامنه ای فرد متجاوزچینی دستگیرنکرده است بلکه برای حفظ جانش به اطرقگاه امنی منتقل کرده است وبدون شک و شبهی مقامات حکومتی وسپاه بادستورخامنه ای حیون صفت تازی درصدد دستگیری دختران ایرانی برآمده اند که با تهدید شان وخانواده هایشان وادار به اعتراف دروغین کنند که بله فردمتجاوزچینی مردی محترم و با شخصیت بوده است وخودمان خواستیم که باماها چنین کند درهمان اوایل ظهورویروس کرونادرایران اقشاری ازتلف شده گان ویروس کرونا درگورستان عکس برداری وهشداردهنده به مقامات حکومتی ومردم ایران منتشرکردند همگی دستگیروزندانی شدند وردبودی ازآنها تاکنون دیده نشده ونمی شودوخامنه ای حیف صفت انها را جاسوس امریکااعلام کردکه درصدد برهم زدن اذعان عمومی وخلاف امنیت کشورعمل کرده اندوزامبی های اسلامی هم ادعا میکردند که ویروس کرونا وجودندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: