آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 مرداد ماه 1400 = 05-08 2021

سالگرد انفجار؛ لبنانی‌ها خطاب به رژیم ایران: برو گمشو

در نخستین سالگرد انفجار مهیب بندر بیروت هزاران لبنانی تجمع کردند و خواستار خروج رژیم ایران از کشورشان شدند.

آسوشیتدپرس طی گزارشی نوشت: هزاران لبنانی معترض مقامات این کشور را متهم کردند که با مخالفت با حذف مصونیت سیاستمداران، مانع تحقیقات درباره انفجار مرگبار و ویرانگر بیروت می‌شوند.

این منبع افزود: رئیس‌جمهور فرانسه نیز در نخستین سالگرد انفجار بندر بیروت خطاب به رهبران لبنان گفت که باید به مردم حقیقت را بگویند و با آنها شفاف باشند.

خبرگزاری فرانسه هم نوشت: شماری از معترضان هم پرچم‌ها و پلاکاردهایی علیه حکومت ایران به دست داشتند و خواهان توقف دخالت جمهوری اسلامی که حامی حزب الله است، در امور لبنان بودند.


فروپاشی کشورهای تحت سلطه جمهوری اسلامی
دوشنبه، 21 تیر ماه 1400 = 12-07 2021

لبنان در آستانه فروپاشی است، مانند هر کشوری که جمهوری اسلامی روی آن دست بگذارد

نخست وزیر اسرائیل گفته: لبنان مانند هر کشور دیگری که رژیم ایران روی آن دست بگذارد، در آستانه فروپاشی است. شهروندان لبنانی هزینه‌ سنگینی برای تصرف کشورشان به دست حکومت ایران پرداخت می کنند.

نفتالی بنت افزود: اسرائیل از نزدیک اوضاع لبنان را زیر نظر دارد و با حفظ هوشیاری، در آماده باش کامل است.

نخست وزیر اسرائیل گفت: دنیا باید بفهمد، که شهروندان لبنان هزینه سنگینی بخاطر طمع و تسلط حکومت ایران بر کشورشان می‌پردازند.

به گزارش رادیو پیام اسرائیل، صندوق اضطراری کودکان سازمان ملل گزارش داد، هفتاد و هفت درصد از خانوارهای لبنانی قادر به خرید مواد غذایی نیستند، داروهای ضروری تمام شده و کمبود برق و گاز به امری عادی تبدیل شده است.

بانک جهانی هم گفته است که وضعیت لبنان، یکی از بدترین بحران‌های مالی جهان از نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی تاکنون است.

وزیر دفاع اسرائیل، پیشنهاد ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم لبنان را داده و در توئیتی نوشت:ه است به عنوان یک اسرائیلی، به عنوان یک یهودی و به عنوان یک انسان، قلب من با دیدن تصاویر گرسنه مردم در خیابان های لبنان به درد می‌آید.




اردلان July 12, 2021 11:29 AM

حزب الله لبنان این گروه تروریستی مسلح بیشترین منابع مالی، غذایی، کشاورزی، باغی، دامپروری لبنان را با کمک و دخالتهای بیمورد و غیر قانونی رژیم جمهوری عسلامی در اختیار این گروه یاغی قرار داده اند!
اما در طی چهار دهه تا کنون رژیم آخوندی دست به روی هر کشوری گذارده و در آن کشورها دخالت داشته روزگار مردم و آن کشورها را به تباهی کشانده!
لبنان، سوریه، عراق، یمن، ونزوئلا، افغانستان و برخی دیگر کشورهای همسایه از جمله کشورهایی هستند که تنها بدلیل دخالتها و نفوذ سران بی سروپای رژیم جمهوری عسلامی در امور داخلی آنها اینک مردمان آن کشورها را به خاک سیاه نشانده اند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا July 12, 2021 09:18 PM

به هر کجا که این اخوند های جنایتکار شیعه پای نا مبارک خود را گذاشتند , مرگ اوردنند , گرسنگی اوردنند و انسان ها را بی خانمان کردنند
انسان ها را کشتند , کودکان را کشتند , به انسان‌ها تجاوز کردنند
کسی نیست از این ادم کشان بپرسد , شما ها در عراق و یمن و لبنان و سوریه چکار میکنید
ایران شکوفای ما را ویران ومردمش را به گرسنگی سوق دادید , این وطن سال هاست که ور شکسته است
شما ها دذدید و فاسد و گماشته های شما جنایتکاران هم , دذدنند و دروغگو و ملت های عراق و لبنان ویمن و سوریه را به روز سیاه نشانده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: