آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 اردیبهشت ماه 1399 = 07-05 2020

معاون سابق روابط عمومی آموزش و پرورش احضار شد

خبرگزاری هرانا – نجات بهرامی، روزنامه نگار و معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، جهت تحمل دوران محکومیت خود به دادسرای اوین احضار شد. این روزنامه نگار در مرحله بدوی دادگاه به یک سال حبس تعزیری و دو سال محرومیت از استفاده از تلفن هوشمند و عضویت در احزاب و گروه های سیاسی محکوم شده بود و حکم صادره عینا در دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نجات بهرامی طی یادداشتی از احضار خود جهت تحمل دوران محکومیت خبر داده است.

احضار آقای بهرامی توسط شعبه اول اجرای احکام کیفری دادسرای اوین صورت گرفته است و بر اساس این احضاریه وی باید حداکثر ظرف مدت ۵ روز خود را به دادگاه اجرای احکام اوین معرفی کند.

گفتنی است، نجات بهرامی در تاریخ ۲۷ مردادماه ۱۳۹۸، از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری به یک سال حبس تعزیری، دو سال ممنوعیت از فعالیتهای اجتماعی و عضویت در احزاب و گروههای سیاسی و ممنوعیت استفاده از وسایل مخابراتی هوشمند از قبیل تلفن همراه هوشمند محکوم شد و حکم صادره توسط شعبه‌ ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید شد.

لازم به ذکر است، نجات بهرامی در تاریخ ۱۴ آذر ۹۷ هنگام خروج از منزل توسط ماموران امنیتی بازداشت شده بود.

وی سپس به دادسرای امنیت در اوین منتقل و در شعبه دوم بازپرسی آن دادسرا، اتهام «اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت عمومی» و «تبلیغ علیه نظام» به وی تفهیم شده بود. او پس از یک هفته با توجه به شرایط جسمی نامساعد و فشار خون بالا با قرار کفالت آزاد شده بود.




حقیقتگو May 7, 2020 09:23 PM

امریکا بدرستی می گوید که نباید وتحت هیچ شرایطی نباید به چینی ها اعتمادکرد و اجازه نداد که ارگان شبکه گوشی های مبایل را دراختیارداشته باشند بله دستگیری روزنامه نکارومعاون سابق روابط عمومی اموزش وپرورش براساس استخراج اطلاعات گوشی مبایل چینی سازبوده است - استفاده ازگوشی های چینی سازدرایران درحقیقت جاسوسی ازوزارت اطلاعات همواره درشنود اطلاعات گوشی مبایل همراه تان است به هموطنان خارج ازکشورشدیدا" اخطارمی کنم که ازهیچ سایت اینترنتی درداخل ایران نه برنامه ای ونه مطالبی دانلود کنند ودرحقیقت همزمان با دانلودکردن حکومت آخوندی قادراست اطلاعات کامپیتوترتان را شناسائی کند هرچند که کامپیتوتربه برنامه های فایروال مجهزباشد گول برنامه های مفت درسایت اینترنتی ایران را نخورید که مفت بودن و ترقیب کردن به دانلودکردنشان بی دلیل نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: