آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 14 فروردین ماه 1400 = 03-04 2021

فیلم: جهل و خرافات؛ دار و ندار خامنه ای برای مقابله با کُرونا

فیلم زیر: ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده نشان می‌دهد یک آخوند حکومتی به زائران حرم امام رضا می‌گوید: به حرف هیچ‌کس گوش نکنید، در و دیوار حرم را ببوسید و ماسک نزنید!

کرونا در ایران تحت حاکمیت رژیم ملایان تلفات زیادی برجای گذاشته است. منشاء بیماری کرونا در ایران شهر قم بود. پایتخت جهان تشییع و قلعه قدرت آخوندها. آنها قرن‌ها با خرافات به گوش پیروان خود خوانده بودند که نسخه شفابخش هر درد و مرضی را دارند اما با شیوع کرونا حیثیت‌شان بر باد رفت آنهم از جایی که فکرش را نمی‌کردند!





www.youtube.com/watch?v=VnaFYnO4q-A

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان February 24, 2021 03:11 PM

وظیفه اصلی سپاه پاسداران خدمت به اربابان بیگانه خود هستند!
بسیاری به باور آنند که خامنه ای همه کاره رژیم بوده اما همگی در اشتباه هستند!
چراکه فرماندهان سپاه مجریان اصلی اوامر قدرتهای جهانی بوده و هستند!
وارد ساختن و پخش کرونا در ایران و بسیاری از نقاط جهان یکی از مهمترین وظایف سپاه بود که توسط هواپیمایی ماهان آن را به سرانجام رساندند!
اما ویروس جدید و جهش یافته انگلیسی را نیز بطور عمد آنها از اروپا به داخل ایران کشاندند!
سپاه پاسداران نماینده اصلی اجانب در ایران یکی از خطرناکترین گروههای تروریستی و از دشمنان راستین مردم ایران در جهان محسوب میشوند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو March 6, 2021 08:08 PM

خامنه ای وسپاه برایشان دلار درآوری به هرشکل وفرمی که باشد درمرتبه نخست قراردارد چه گروگان گیری و قاچاق کردن مواد مخدر به اروپا وچه عراقی ها که با دلارهایشان روانه خرمشهرو دیگرشهرهای ایران شده ومیشوند و ویروس کرونا را برای مردم ایران سوغاتی می اورند ازخامنه ای وشرکاء و سپاه پاسدارانش که داروهای حساس مورد نیازمردم ایران ازداخل کشورجمع آوری برای فروش وکسب دلاری به عراق و سوریه ولبنان می فرستند چه انتظاردیگری می توان داشت ؟ واگربرای کشتن هرایرانی روس ها وچینی ها دلارنشان میداند هرروزه سپاه صدها ایرانی را می کشت !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Seek March 6, 2021 09:45 PM

بهرحال سپاهیان هم ایرانی هستند و در این مرز و بوم بدنیا آمده‌اند و رشد کردند ما باید بیاندیشیم که چگونه و چرا ایرانزمین چنین انسانهایی را پرورش میدهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: