آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 شهریور ماه 1399 = 22-08 2020

فیلم؛ برای جوانانی که خمینی جلاد را نمی شناسند

به سادگی و بدون هرگونه مطالعه و پیش داوری و فقط با شنیدن فیلم معذرت خواهی خمینی و جملات ادا شده و نحوه بیان آنها می توان به طینت و کینه خمینی در مواجهه با مردم و دگر اندیشان، کسانی که گردن به سلطنت مطلقه ولایت او ندادند را درک کرد. موضوعاتی که ۴۰ سال است که در کتابها و منابع آموزشی و تاریخی ایران تحریف شده و بسیاری از جوانان از واقعیت آنها بی خبر هستند. این کلیپ شمایی هرچند کوچک اما اساسی از همان دوران آغازین این حکومت و زمینه سازی برای آنچه که نظام جمهوری اسلامی در این ۴۰ سال بر سر مردم ایران آورده است می باشد.

حکومتی که بنیانگذار آن از اینکه نتوانسته زودتر چوبه های دار را بر پا کند و قلم ها را بشکند و زبانها را از حلقوم در بیاورد افسوس می خورد معلوم است که به راحتی و ظرف تنها دو روز در اعتراضات آبان، بیش از ۱۵۰۰ تن از جوانان این مرز و بوم را به قتل رسانده و هزاران نفر را نیز دستگیر می کند و تا همین الان هم هیچ آماری پس نداده است.

از روی سخنانی که در همین کلیپ خمینی گفته است مشخص می شود که او ذره ای تردید در هنگام صدور فتوای قتل عام دهها هزار تن از زندانیان سیاسی در سال ۶۷ نداشته است. بر اساس تئوری خود وی بنام تکلیف مضطر او حاضر بود که همه چیز و حتی به گفته خودش تا آخرین خانه در تهران را برای حفظ نظامش قربانی کند و در سخنرانی های مختلفش بارها به این موضوع اذعان کرد.




www.youtube.com/watch?v=oWlxHZjEAN0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



نسل سوخته August 22, 2020 10:03 AM

چطور نسل ۵۷ توانست این فرد روستائی و خرفت و بیسواد را به جای یک رژیم نظام مند بنشاند ؟؟ آیا بیسواد بودند ؟ آیا خائن بودند ؟ در جای این مطلب را از کسیکه خود را دکتر ! ادبیات معرفی میکند خواندم و حیرت کردم : علمای عالی‌قدر اسلام که به رغم برچسب‌های بی‌شرمانه و دروغ‌ها و افتراء و تهمت و بهتان سرمایه‌داری و متحد پلیدش صهیونیسم، صدای آزادی‌خواهی در سراسر ایران درداده‌اند، مردمان سراسر گیتی را یک‌سره متحیر و مبهوت کرده‌اند امپریالیسم و صهیونیسم با تلاش‌های مذبوحانه خود می‌کوشند مبارزات ملت ایران را مردمی ارتجاعی و قرون وسطایی جلوه دهند و با مخدوش کردن چهره انقلاب ایران زمینه را برای کودتا آماده سازند مردم ایران! این نقشه را نقش بر آب کنید,,, این دکتر ادبیات است ؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: