آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 اردیبهشت ماه 1399 = 12-05 2020

حمله مسلحانه به پزشکان بدون مرز در کابل + فیلم


مقامات امنیتی افغانستان اعلام کردند که گروهی از مهاجمان مسلح وارد یک بیمارستان پزشکان بدون مرز در غرب کابل شده‌اند و درگیری در محل جریان دارد. (فیلم زیر)

شاهدان عینی می‌گویند که صدای تیراندازی از محل این بیمارستان شنیده می‌شود و نیروهای ویژه پلیس به محل حادثه رسیدند.

سخن‌گوی وزارت کشور افغانستان درباره جزئیات این حادثه گفت: این حمله حوالی ساعت ۱۰ به وقت محلی در حوزه سیزدهم پلیس انجام شد و شماری از مهاجمان به این مرکز درمانی حمله کردند.

مهدی راسخ، نماینده مردم کابل در مجلس نمایندگان افغانستان نیز اعلام کرد که شماری از پزشکان در داخل این بیمارستان گیر افتاده و تاکنون نیروهای امنیتی موفق به خروج این افراد نشدند.

منابع رسمی در مورد تلفات احتمالی این حمله چیزی نگفته‌اند، اما شاهدان عینی زخمی شدن دو خانم و یک مرد را در نخستین ساعات رویداد تأیید کرده‌اند.

فرد یا گروهی نیز تاکنون مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است. گروه طالبان گفته است که حمله‌ مسلحانه بر یک بیمارستان در دشت برچی شهر کابل ربطی به این گروه ندارد.




www.youtube.com/watch?v=uIt55knyr-I

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام May 12, 2020 01:14 PM

باز هم منادیان آیین صلح و رحمت حماسه آفریدند و حقانیت دین مبین اسلام را به رخ جهانیان کشیدند که البته در یک کلمه میتوان گفت که به مانند هزار و چهارصد سال گذشته ر ی د ن د

گزارش یا اعتراض به این نظر


setareh May 12, 2020 01:31 PM

باید صد در صد مطمئن بود که دست حکومت خونخوار آخوندی پشت این جنایت است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: