آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 مرداد ماه 1400 = 16-08 2021

این‌ها که در مترو هستند هم قصد شمال دارند؟! + عکس

برخی روزنامه های حکومتی روز گذشته با انتشار تصاویری از سفر شماری از هموطنان به شمال تلاش کردند آنها را مقصر بحرانی کنونی کرونا در ایران نشان دهند.

بهارنیوز با انتشار عکسی از متروی تهران (عکس زیر) نوشت: البته که مسافران شمال هم بی‌مبالاتی کرده‌اند اما آیا کسی درباره این حجم ناچارانِ هر روز متروی تهران حرفی می‌زند؟ این تصویر برای امروز است، چرا برخی با استبداد رسانه‌ای فقط بخشی از واقعیت را نشان می‌دهند و نقد می‌کنند؟ شمال رفتن صد البته که خطر دارد، تجمع برای عزاداری هم خطرناک است، این وضعیت مترو هم فوق خطرناک است.

برخی ناظران می گویند: در اثر سیاست های ویرانگر مقامات حکومتی و عدم واکسیناسیون سریع ایران دارد به گورستان مبدل می شود و تعطیلی پنج روزه، اقدام نمایشی و پُر زیان است.

سایت سلامت نیوز دوشنبه ۲۵ مرداد نوشت: تصور این است که با اعمال محدودیت های مقطعی می توان مانع از شیوع کرونا در کشور شد اما جالب است بدانید در تعطیلات اخیر تهران و البرز تعداد متوفیان ۸۴ درصد رشد داشته است! چندی پیش در گزارشی با عنوان «اولتیماتومی برای سفر / تصمیماتی که مُسکن هم نیست چه برسد به درمان!» به این مساله پرداختیم.

روز گذشته در جلسه فرماندهی مقابله با کرونا در قم مشخص شد تمامی بیمارستان های کرونایی این شهر کاملا پر شده و بخشی از بیمارستان شهدا نیز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

فیلم زیر: راه حل خامنه ای برای مبارزه با کرونا

کرونا بلای آنچنان بزرگی نیست...می توانند با دعا و توسلات و طلب شفاعت و وساطت از ائمه اطهار خیلی از مشکلات را برطرف کنند...

آنوقت چنین موجودی خود را رهبر میداند و با همین تفکرات نابخردانه روزانه باعث کشته شدن صدها ایرانی می شود

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=hpN_8DL_t3Q

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان April 12, 2021 10:40 AM

افراد آگاه در این دوره تحت هیچ شرایطی در ایران اشغال شده واکسن با نام کرونا را نخواهد زد!
واکسن اصلی کرونا همان فایزر و یا مدرنا ساخت آمریکاست که در ایران تحت شرایط ویژه و نگهداری خاص تنها در اختیار فرماندهان سپاه پاسداران قرار گرفته که برای استفاده سران، خانواده ها و مزدوران مخصوص رژیم میباشد نه مردم عادی!
استفاده از واکسنهای متفرقه چینی روسی هندی و غیره موجود در ایران تماما احتمال خطر مرگ را برای استفاده کننده از آن بدنبال خواهد آورد!
تنها راه مبارزه موجود با این ویروس دست ساز و بسیار کشنده در ایران برای مردم کوی و برزن رعایت دقیق بهداشت فردی چون شستشوی دستها در مواقع لمس و تماس اشیاء در مکانهای مشکوک به وجود کرونا و استفاده از ماسک در بوقت خروج از خانه ها ست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو April 17, 2021 10:54 AM

آدم دلش به درد میاد مردم بیچاره ایران چقدر بدبخت شدند که باید برای واکسن زار بزنند اینجا دولت به مردم زار میزند که بیایند و واکسن بزنند در زمان شاه فقید زدن واکسن ب ث ژ را برای بچه ها اجباری و بصورت قانون در آوره بودند ننگ و نفرین به جمهوری اسلامی و خامنه ای خائن، آدمکش و دشمن ایران و ایرانی

گزارش یا اعتراض به این نظر


bahareh May 12, 2021 08:09 PM

آخوندهای خونخوار، بیشرمانه محرومترین اقشار جامعۀ ایران را به موشهای آزمایشگاهی سپاه و سایر کشورها تبدیل کرده اند،
مطمئناً حکومت ضدبشر در ازاء تزریق واکسنهای تحت آزمایش اولیه، از کشورهای مربوطه پول یا،،، دریافت میکند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا June 27, 2021 01:54 PM

شما ها انسان نیستید ،شما ها شرف نداری ، چرا اینقدر دروغ سر هم میبافید
مگر عظمای کودک کش نگفت ، این ویروس کار اجنه است , مگر این نادان ادم کش نگفت ،کار امریکاست ، مگر این ویرانگر ایران ویار غار سعید طوسی نگفت که امریکا ژن در آن کارگزاری کرده آنوقت تو فاطی کماندوی میای و یک چرندیاتی نشخار میکنی که مرغ پخته در دیگ به خنده میافتد
راستی شب که شماها به لانه هایتان میخزید از زن و بچه وشوهر و بستگان خود خجالت نمکشید که در روز اینقدر دروغ سر هم بافیدید
این سرم نا میمون ونا برکت در هیچ منبع بین الممی و بهداشتی راستی ازمای نشده ، دروغ واکسن زدن به عظمای کودک کش و وطن فروش و عرعر تفنگ چی افیونی او در آن تغییری نمیدهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا August 9, 2021 02:36 PM

از دیدن این فیلم مردم ایران مشاهده میکنند , این مرد چگونه انسانی فریبکار و بی شرفی است
مردک کودک کش , چرا خودت دعا ورمل استرلاب نکردی و رفتی واکسن فایزر زدی ؟؟
چرا خود ادم کش و فریبکارت دست بدامن حسن وحسین ودعای شب نشدی ؟
مردم وطن , اینها انسان کش وبی رحم هستنند , دروغ گو و کودک آزار
متحد شویم , اعتصاب , کم کاری و کار شکنی و هر کجا که میتوانید آتش بزنید به هستی این اخوندهای جنایتکار بزنید
ما ۸۵ میلیون هستیم و اینها مشتی اراذل و اوباش , جلادان متفکر دیگری در مقابل ملت اکثریت به زانو در امدنند , اینها عده ای عقب افتاده ونادان ۱۰ در صدی
نگاهی به وزیر امور خارجه این جانیان نگاه کنید,تا ببینید این آدمکشان در کدام لیگا بازی میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: