آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 14 اردیبهشت ماه 1400 = 04-05 2021

سیل شش تکنسین در حال کار روی تیر برق را با خود برد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو از وقوع سیلاب و تند باد شدید در راور و گلباف کرمان و به دنبال آن شکستگی تیرهای برق خبر داد و گفت: متاسفانه شش نفر از کارکنان صنعت برق در پی عملیات و رفع مشکل ناشی از این حادثه جان باختند.

میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همکارانی که در حال کار و با کمربند کار بر روی تیر قرار داشتند توسط سیلاب برده شدند و نیروهای هلال احمر پیکر این افراد را پیدا کردند.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز با بیان اینکه در جریان عملیات جست‌وجو و نجات توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر طی شبانه‌روز گذشته، پیکر ۱۰ نفر از مفقودین ناشی از سیل استان‌های یزد، کرمان و خراسان جنوبی پیدا شده گفت: عملیات جست‌وجو برای یک گمشده‌ی دیگر همچنان ادامه دارد.

به‌دلیل بارش شدید باران در استان های تهران، سمنان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، اصفهان و یزد، برخی از محورهای اصلی و فرعی مسدود و هم‌چنین به واحدهای مسکونی و مزارع کشاورزی آسیب وارد شد و متأسفانه ۱۰کشته بر جای گذاشت.

رئیس سازمان امداد و نجات در این باره گفت: «۴۷روستا و ۶شهرستان در هشت استان سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، تهران، سمنان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی و اصفهان بیشترین تاثیر را از این بارندگی ها داشتند. ۱۱نفر مفقودی داشتیم که تا حدود یازده صبح امروز پیکر ده نفر پیدا کردند»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: