آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 29 اردیبهشت ماه 1399 = 18-05 2020

برافراشتن پرچم همجنسگرایان و آه و فغان مرتجعین شیعه

به گزارش صدا و سيمای خامنه ای، اقدام نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق در برافراشتن پرچم همجنسگرایان در بغداد خشم محافل رسمی و احزاب عراقی (مزدوران جمهوری اسلامی) را برانگیخت.

بنابراین گزارش، ائتلاف دولت قانون، ائتلاف سائرون، سید عمار الحکیم رئیس ائتلاف حکمت، فراکسیون صادقون و بشیر الحداد معاون رئیس پارلمان عراق از جمله افراد و نهاد‌هایی بودند که این اقدام را به شدت محکوم کردند. دیوان وقف شیعی نیز این اقدام نمایندگی اتحادیه اروپا را محکوم کرد.

حزب الدعوه عراق نیز این اقدام نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق را محکوم کرد و این اقدام را مخالف قانون اساسی این کشور و بیانگر دخالت در امور داخلی عراق و تحمیل فرهنگ غرب بر شمرد.


مبارزه با دگرباش‌هراسی

اتحادیه اروپا، بریتانیا و کانادا پرچم دگرباشان را در عراق برافراشتند

در روز جهانی مبارزه با مبارزه با دگرباش‌هراسی، دفتر اتحادیه اروپا و چند کشور خارجی پرچم هفت‌رنگ همجنسگرایان و دگرباشان را در بغداد برافراشتند.

توییتر دفتر اتحادیه اروپا در بغداد عکس چند دیپلمات را در کنار پرچم رنگین‌کمان دگرباشان منتشر کرده است.

نماینده اتحادیه اروپا در عراق به عربی نوشته همراه با سفارتخانه‌های بریتانیا و کانادا در روز جهانی مبارزه با مبارزه با دگرباش‌هراسی بر حقوق دگرباشان تاکید دارند. نماینده بانک جهانی هم در این مراسم حضور داشته است.

سفارتخانه بریتانیا در عراق هم توییتی با همین مضمون به انگلیسی و عربی منتشر کرده است.



شهنام May 18, 2020 12:32 PM

البته کشورهای اروپایی اگر ریگی به کفششان نبود پرچم گی ها را در ایران و عربستان هم می افراشتند! چرا اینکار را نکردند؟ چون به چیزی به اسم حقوق دگرباشان اصلا اعتقادی ندارند فقط بازیهای سیاسی برای دلارهای مفت بیشتر و بیشتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: