آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 اردیبهشت ماه 1399 = 19-05 2020

بازداشت مدیر یک صفحه اینستاگرامی استان مازندران

خبرگزاری هرانا – سرپرست پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و بازداشت مدیر یک صفحه اینستاگرامی در این استان به علت آنچه «انتشار تصاویر نامتعارف اخلاقی» خوانده است، خبر داد. به گفته این مقام انتظامی متهم که پسری جوان و ساکن یکی از شهرستان های شرق مازندران بوده، ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل و صفحه اینستاگرامی نیز مسدود شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از سایت پلیس فتا، سامع خورشاد، سرپرست پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و بازداشت مدیر یک صفحه اینستاگرامی در این استان خبر داد .

سرپرست پلیس فتا استان مازندران با اعلام این خبر گفت: “طی رصد و پایش به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا استان مازندران، مشخص شد شخصی با ایجاد صفحه اینستاگرامی اقدام به انتشار «تصاویر نامتعارف اخلاقی» می‌کند و صفحه متهم بالای بیست هزار نفر بازدید کننده دارد”.

این مقام انتظامی افزود: “با انجام اقدامات اطلاعاتی مدیر صفحه اینستاگرامی مذکور که پسری جوان و ساکن یکی از شهرهای شرق استان مازندران است، مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی بازداشت شد”.

به گفته سرپرست پلیس فتا استان مازندران، این شهروند ضمن تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و صفحه اینستاگرامی مذکور نیز مسدود شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: