آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 31 اردیبهشت ماه 1399 = 20-05 2020

بازداشت ۳ نفر در قم به خاطر ماساژ جنس مخالف

خبرگزاری هرانا – سه شهروند در استان قم به دلیل آنچه “ماساژ جنس مخالف” عنوان شده است بازداشت شدند. تحمیل سبک زندگی و مبارزه با آنچه “سبک غربی” زندگی خوانده می شود از نخستین سال های عمر حکومت جمهوری اسلامی در ایران محل کشمکش بین شهروندان و حکومت بوده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، واحد رصد و شناسایی قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای مرکز استان قم از بازداشت ۳ شهروند در این استان به دلیل “ماساژ جنس مخالف” خبر داد.

بر اساس این گزارش، هر سه متهم پس از تکمیل مراحل انتظامی به دادسرا منتقل شدند.

در این گزارش همچنین ادعا شده است که در جریان بازرسی از مکان‌های متعلق به این شهروندان مشروبات الکلی کشف شده است.

تحمیل سبک زندگی و مبارزه با آنچه “سبک غربی” زندگی خوانده می شود از نخستین سال های عمر حکومت جمهوری اسلامی در ایران محل کشمکش بین شهروندان و حکومت بوده است.

این تحمیل شیوه در حالی است که اعلامیه جهانی حقوق بشر در ماده ۳ چنین بیان می کند: هر فردی حق زندگی، آزادی و امنیت شخصی دارد و در اصل ۱۲ نیز آمده نباید در زندگی خصوصی، امور خانوادگی، اقامتگاه یا مکاتبات هیچ‌کس مداخله‌های خودسرانه صورت گیرد یا به شرافت و آبرو و شهرت کسی حمله شود. در برابر چنین مداخله‌هایی برخورداری از حمایت قانون حق هر شخصی است.

با این حال ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: