آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 2 خرداد ماه 1399 = 22-05 2020

فیلم؛ بازداشت ورزشکار جسور ایرانی بخاطر این ویدئو

فیلم زیر: علیرضا جاپلَقی، پارکورکار ایرانی و دوست دخترش، پس از انتشار فیلم بوسیدن یکدیگر در شبکه های اجتماعی، توسط ماموران رژیم ایران بازداشت شدند.

خبرگزاری هرانا – پس از بازداشت علیرضا جاپلقی، عکاس و پارکورکار ساکن تهران که طی روزهای اخیر با انتشار عکس و ویدئوهایی با عنوان “طلوع تهران” بر فراز یکی از ساختمان‌های بلند این شهر خبرساز شده بود، پلیس تهران در اطلاعیه ای از بازداشت دختر حاضر در این تصاویر و ویدیو نیز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، پلیس تهران از دستگیری یک دختر پارکورکار توسط پلیس فتا خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: “در چند روز گذشته تصاویری از دختر و پسر جوانی که در حین انجام حرکات ورزشی(پارکور) رفتارهای خارج از عرف و شرعی از خود به نمایش می گذارند در فضای مجازی منتشر شد که این افراد با حکم مقام قضایی توسط پلیس فتا تهران بازداشت شده‌اند”.

در این اطلاعیه به هویت و محل نگهداری این دختر بازداشت شده اشاره ای نشده است.

لازم به ذکر است که هرانا در روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه از بازداشت علیرضا جاپلقی، عکاس و پارکورکار ساکن تهران که این ویدیو و عکس را در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود، خبر داده بود.

آقای جاپلقی طی روزهای اخیر با انتشار عکس و ویدئوهایی با عنوان “طلوع تهران” در فضای مجازی در حال بوسیدن دختری بر فراز یکی از ساختمان‌های بلند تهران خبرساز شده بود. این شهروند مدتی با انتشار یک ویدئو از احضار خود توسط نهادهای امنیتی اطلاع داده بود.

علیرضا جاپلقی پیشتر نیز با ضبط و انتشار ویدئوهایی از فعالیت پارکور خود در تهران توجه زیادی را متوجه خود ساخته بود.

پارکور یک ورزیش خیابانی و به معنای عبور از موانع در سریعترین زمان ممکن با استفاده از کاربردی‌ترین و آسانترین شیوه حرکتی با کمترین انرژی مصرفی بدن از یک مبدا به مقصد است.




www.youtube.com/watch?v=_fvlWHRuIiI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



قاسم . May 22, 2020 01:52 PM

تا کور شود هرآنکه نتواند دید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: