آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 خرداد ماه 1399 = 26-05 2020

فیلم؛ ترسی که اعتراضات مردم به جانشان انداخته

بحران بی آبی در غیزانیه و اعتراض مردم این منطقه در استان خوزستان واکنش‌های زیادی را از جانب مقامات حکومتی در پی داشته است. یکی از آنها محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است که در توئیتی تند وضعیت غیزانیه را "دستپخت افکار آمریکایی در اداره کشور" دانست.

وی در توئیتر خود نوشت: بیش از پانصد هزار بشکه تولید نفت روزانه منطقه شهید پرور غیزانیه است، ولی اهالی آن منطقه آب شرب ندارند. این صحنه‌ها از قبیل: مسجدسلیمان و برخی مناطق پیرامون عسلویه و... دستپخت افکار آمریکایی در اداره اقتصاد کشور است.

برخی از کاربران از اینکه محسن رضایی ژست اپوزیسیون گرفته اظهار شگفتی و به وی گوشزد کرده‌اند که خود او در تمام این سال‌ها از مقامات عالی رتبه نظام بوده است.

صادق حسینی از فعالان رسانه‌ای اصولگرا در این باره خطاب به رضایی نوشته است "شما که افکارتون درسته برای منطقه و استان خودتون چه کار کردید؟ غیر از ساخت یک مسجد در بهترین منطقه‌ی تهران البته ... "

فیلم زیر: شریعتی استاندار خوزستان هم به محل تاسیسات آب غیزانیه رفته و به آنها می‌گوید "اگر تا آخر هفته آب وصل نشه من می‌دونم و شما"

مردم غیزانیه اهواز روز دوشنبه ۵خرداد به‌خاطر ادامهٔ قطعی آب در بحبوحه بحران کرونا و در گرمای شدید، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

یکی از تجمع‌کنندگان گفت:ما به‌عنوان تشنگان بخش غیزانیه بزرگ هستیم. نزدیک ۳۶ بخش هست اینجا. همه تشنه هستند

بخش غیزانیه اهواز یکی از مناطق نفت خیز ایران است. وجود 300 چاه نفت در بخش غیزانیه اهواز این منطقه را به یکی از مناطق نفت‌خیز خوزستان و کشور مبدل کرده است. وجود هزاران لوله انتقال نفت در کنار خانه و کاشانه اهالی غیزانیه شکلی از همزیستی صنعتی و سنتی را به نمایش گذاشته است. عبور لوله‌هاي طلای سیاه از وسط زندگی این منطقه وجود ابتدایی ترین مشکلات را غیرقابل باور و تابلوی از بي‌تدبیری را به نمایش مي‌گذارد. این بخش محروم که در تقسیم و سهم از این طلای سیاه نادیده انگاشته شده است جز مناطق کم‌برخودار استان با وجود این سرمایه‌هاي زیرزمینی است.




www.youtube.com/watch?v=_Ywci6TLWWQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



baran May 26, 2020 05:31 PM

آقای رضایی و امثالهم بزودی در تنبان خود خرابکاری خواهند کرد و آن را هم تقصیر امریکا خواهند انداخت، خوب البته این یکی رو مردم واقعاً قبول میکنند تقصیر امریکاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرام May 27, 2020 04:34 AM

هنگام حسابرسی نزدیک است و بزودی همه شما را با لباس های راه راه افقی و یک جفت دمپائی پلاستیکی بپا در دادگاه های مردمی خواهبم دید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: