آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 خرداد ماه 1399 = 26-05 2020

اعتراف؛ مردم هیچ وقت حقیقت را از نظام نشنیدند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته: پنهان کاری های مسئولین، اعتماد مردم را نسبت به عملکرد حکومت از بین برده است.

اسماعیل‌ گرامی‌مقدم افزود: مردم ایران چون به کرات از سیستم پنهان‌کاری دیده‌اند آمار کشته شدگان دی ۹۸؛ هواپیمای اوکراینی و مبتلایان کرونا و هر موضوع دیگری را که اعلام شود، جدی نمی‌گیرند و به نظام اعتماد ندارند.

این عضو حزب اعتماد ملی گفت: متاسفانه با توجه به اتفاق‌هایی که افتاده، طبیعی است که مردم آنچه را که از مسئولان می‌شنوند، باور نکنند. چون هیچ وقت حقیقت را از نظام نشنیده اند.

این فعال سیاسی افزود: مردم با شنیدن برخی خبرها شوکه می‌شوند و پیش خود فکر می‌کنند، چه اتفاقی در جمهوری اسلامی افتاده که مسئولان تا به این حد در امانت خیانت می‌کنند و همچنین می‌گویند این همه تخلف‌ چطور از نظرشان پنهان مانده است.

گرامی مقدم گفت: در چنین فضایی حتی دولت یا نهادهای حکومتی اگر بخواهند راست بگویند، باز هم مردم باور نمی‌کنند؛ در واقع خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی نظام اجتماعی را متلاشی می‌کند.



حقیقتگو May 26, 2020 10:22 PM

مردم چهل سال وهمچنان هم دراشتباه هستند که حکومت تازی حقیقت را بهشان بگوید حقیقت گفتی نیست بلکه حقیقت خواستنی است مردم همچون بیماران بوده اند که توقع داشتند که دکترمعالجه شان حقیقت رابگوید حالا اگرحکومت تازی چهل سال حقیقت را نگفته است پس مردم هم خیال شان راحت که حکومت دروغگوست و نیازی هم ندیدند که حکومت را واداربه حقیقت گفتن کنند دروغگوی مورداحترام بدون شک دزد هم میشود که شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی May 27, 2020 03:24 AM

علت دروغگویی کلیه مسئولین در این حکومت به ایدئولوژی و عقیده حاکم بر این نظام برمیگردد مذهب شیعه یک فرقه من در آوردی بدون هیچ پشتوانه و سندیت تاریخی و تنها به ضرب شمشیر فدائیان شاه اسماعیل صفوی به زور و با جعل روایات و احادیث به مردم ما خورانده شد و پیغمبری که در قرآنش گفت من بشری مثل شما هستم و فقط به من وحی میشود هر کدام از امامانش هزاران معجزه منبری دارند و امروز همان دروغگویان منبری حاکم شده اند و طبیعتاً جز دروغگویی کاری بلد نیستند و حاکمیت آنها حاکمیت جعل و نفاق و دروغ خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: