آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 6 دی ماه 1399 = 26-12 2020

صداوسیما؛ نمایش آشکار کشتار و خشونت علیه مردم

نمایش آشکار کشتار و خشونت علیه مردم ایران برای
ایجاد رعب و وحشت در تلویزیون جمهوری اسلامی

صداوسیمای خامنه ای در گزارشی با عنوان “گلوله در انتظار برهم زنندگان امنیت ” سخنان مقام‌های نیروی انتظامی را منتشر کرد که تهدید کردند به سمت سارقان تلفن همراه و خودرو شلیک خواهند کرد. در این گزارش، تصاویری از تعدادی از سارقانی که به آنها شلیک شده، نمایش داده می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در این باره گفت: سارقان و .آشوبگران جامعه را مستقیما به گلوله خواهند بست ولی در واقع این بهانه ای است برای به گلوله بستن معترضان و تظاهرکنندگان است و مردمی که برای بیان خواسته های خود به خیابان می آیند

در این گزارش همچنین فیلمی نیز از شلیک به خودروی تعدادی از سارقان نمایش داده شد و رئیس کلانتری شهرک غرب می‌گوید: «این دفعه به لاستیک شلیک کردند، دفعه بعد خودشان را شلیک می‌کنند».

به گزارش رادیو پیام اسرائیل، پیشتر نیروهای انتظامی در کرمانشاه نوجوان ۱۶ ساله ای را بدون دادن تذکر و تنها به علت نداشتن گواهینامه دستور شلیک مستقیم به سرش را دادند و او را کشتند .

این سخنان در حالی بیان شده که شلیک به سارقان یا دیگر متهمانی که فرار می‌کنند آیین نامه‌های خاص خود را دارد و ماموران نیروی انتظامی حق ندارند از همان ابتدا به آنان شلیک کنند.

در این گزارش همچنین اعلام شد: «شدت برخورد نیروی انتظامی با سارقان افزایش یافته است». این سخنان مقام‌های نیروی انتظامی پس از انتشار گزارش‌ها درباره افزایش سرقت به دلیل افزایش فقر منتشر شده است.

پیش از این برخی از کارشناسان اعلام کرده‌اند که روش‌های نهادهای انتظامی و امنیتی در پیشگیری از جرم تنها افزایش شدت برخورد هاست و کارایی ندارد.


استفاده از اوباش برای سرکوب: هشدار کارشناس

گزارش قبلی: آخوند علم‌الهدی، نماینده خامنه‌ای در مشهد در دیدار با اعضای مجلس ولایت گفته: ما طبق دستور رهبری ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر مشهد را راه‌اندازی کردیم و بسیاری از جوانانی که به‌خاطر فقر و محرومیت اوباش محله بودند، با کار فرهنگی، بسیجی محل شدند و جلوی بسیاری از اغتشاشات را گرفتند.

این اظهارات پس از ان اعلام شد که ویدیوی گرداندن و کتک زدن یک متهم در خیابان‌های تهران به دست ماموران انتظامی با اعتراض شدید در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. ناظران این اقدام را برای ایجاد رعب و وحشت و زهر چشم گرفتن از جامعه می‌دانند.

این اقدام غیرانسانی نه تنها موجی از نفرت را در میان کاربران شبکه های اجتماعی به دنبال داشته بلکه اعتراض شدید برخی محافل بین المللی را هم برانگیخته است.

سامانه خبری فارسی وزارت خارجه اسرائیل از رفتار ماموران حکومت ایران در کتک زدن افرادی که در خیابان ها و در برابر چشمان مردم که ادعا شده اشرار و اوباش هستند ابراز تنفر کرد.

این سامانه خبری در این باره نوشته است: وقاحت و شرارت حکومت اسلامی ایران به این حد رسیده که شکنجه و پایمال کردن حرمت انسان‌ها را به صورت یک مراسم در ملاعام اجرا می‌کند. شرم بر این رژیم دیکتاتوری که رفتارش یادآور دوران تاریک قرون وسطی است...مردم ایران شایسته بهتر از این هستند.

در همین حال جانشین معاون اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح تایید کرد که طرح سراسری برخورد با متهمان به شرارت، بدستوری مستقیم خامنه ای است.

جوان ایرانی حاضر است به هر گورستانی برای زندگی برود غیر از وطن خـودش!

در همین حال یک کارشناس اقتصادی در ایران خطاب به حاکمان جمهوری اسلامی گفته: چنین جامعه ای اصلا امکان بقا ندارد، چه ما باشیم و یا نباشیم و چه منتقد باشد و یا نباشد چنین جامعه ای حتما فرو می ریزد.

حسین راغفر افزود: جوانان این مملکت حاضرند به هر گورستانی بروند به جز ایران! چرا؟ برای اینکه این سیاست ها، نابود کننده کل جامعه است و به نظرم دیر یا زود، صدای مردم به اشکال مختلف در خواهد آمد، ما اشکال مختلف شورش را امروز شاهد هستیم خودکشی یک نوع شورش است، اعتیاد و مهاجرت یک نوع شورش است. منتها همه شورش ها شکل اش اینجوری نخواهد بود بزودی شورش ها ورود به کف خیابان خواهد بود و مردم به خیابان ها خواهند آمد.




ایرانی October 8, 2020 07:40 PM

والله اعترافش رو امروز کردند در حالیکه عمل به این کار از 57 تا بحال شاید هم قبلتر صورت گرفته! بالاخره سینما رکس رو کی آتیش زد؟ حرم امام رضا رو کی منفجر کرد؟ در حج چه کسی عملیات خرابکارانه کرد؟ کمیته های اول انقلاب و تشکیل سپاه و بسیج چرا صورت گرفت؟ترورهای وحشیانه خارج کشور همچون فرخزاد؟ قتل های زنجیره ای داخل کشور؟ زیر گرفتن معترضان با ماشین و موتور؟ آبان خونین؟قتل معترضان؟فکر نکن با افزایش دوز وحشیگری و قصابی و ارعاب قادر هستی به شرارت هات ادامه بدی! ترس از اجل باعث فرار از اجل نمیشه و همه محکوم به مرگند در دنیا!دست از لجاجت بردار و خودت رو هلاک نکن!این راهی که تو میری بن بسته!خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج سنگ بنا رو اشتباه گذاشتید و خودتون رو اصلاح نکردید و فقط ادعای اصلاح و اعتدال کردید و گرنه همون داعشید که بودید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان December 27, 2020 08:24 AM

مقصر اصلی اجرای اعمال جنایتکارانه رژیم از بدو اشغال ایران توسط مشتی یاغی چون خمینی و یاران تروریستش تا کنون تنها مردمی هستند که با سکوت مرگبار خود، کشور و آینده فرزندان خود را دستخوش بزرگترین خطراتی قرار داده اند که میتواند بزرگترین و قدرتمندترین جوامع را به آسانی از هم متلاشی سازد!
ننگ و نفرت بر کسانی که چنین موضوعی را درک کرده اند اما بدلیل وابستگی به بیگانگان و نبود شجاعت در وجود شان تا کنون دم بر نیآورده اند!
تنها راه موجود ادامه حرکت قیام خونین مردم به هدف سرنگونی رژیم وابسته به اجانب یعنی جمهوری عسلامی خواهد بود و دیگر هیچ!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: