آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 21 تیر ماه 1400 = 12-07 2021

مبارزه با ویروس بی‌بندوباری با پلتفرم همسریابی + فیلم

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز از پلتفرم همسریابی رونمایی کرد و گفت: راه‌اندازی پلتفرم همدم اقدام بسیار به جایی بود که با همه مسائل اسلامی و سنت های اصیل نهاد خانواده سنخیت دارد.

قالیباف با بیان این که انتخاب همسر باید همراه با عقلانیت و آگاهی باشد گفت: در این امر بسیار مهم نیازمند مشاوران مؤمنی هستیم که در این زمینه از علم روز برخوردار باشند. (فیلم زیر)

در همین حال یک مقام صداوسیمای جمهوری اسلامی خواستار نشان دادن خانواده‌های دارای چهار فرزند در سریال‌های تلویزیونی شد و گفت: نشان دادن خانواده‌های دارای چهار فرزند در سریال‌ها باید «به‌طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام هم از وام فرزند چهارم رونمایی کرده و گفته است: اگر خانواده‌ای فرزند چهارم به دنیا بیاورد، کمک مالی ۱۳ میلیون تومانی دریافت می‌کند. اما نه به صورت نقدی!

این در حالیست که نابسامانی شرایط اقتصادی و گسترش مشکلات اجتماعی، باعث بی‌انگیزگی عمومی برای فرزندآوری در ایران شده است.

حسن صادقی» رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری امروز به ایلنا گفت: آقایانی که این حرف ها را می زنند می‌توانند با ۳ میلیون تومان زندگی‌ کنند؟

فیلم زیر؛ زهره الهیان، عضو کمیسیون زنان و خانواده مجلس ولایت گفته: ویروس ولنگاری و بی‌بندوباری در غرب کشنده‌تر از ویروس کرونا شده و و باید با واکسن......




www.youtube.com/watch?v=gTXVnyM5Aw8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



jan be lab July 12, 2021 08:13 PM

مومن و علم روز ؟؟
شما در هیچ نقطه دنیا مسلمان مومنی را پیدا نمیکنید که از علم روز مطلع باشد در عوض بپرس بلال حبشی روزی چند بار جیش میکرد فورا بهت میگه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: