آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 مرداد ماه 1400 = 11-08 2021

مافیای برکت به همراه کرونا به جان مردم افتاده‌اند+فیلم

وزیر پیشنهادی بهداشت دولت رئیسی از مخالفان واکسن آمریکا و انگلیسی است. خبرگزاری مهر نوشت: از نکات بحث برانگیز درباره بهرام عین‌اللهی این است که او از جمله پزشکانی است که نامه مشهور مخالفت با واردات واکسن انگلیسی و آمریکایی را امضا کرده است.

این منبع نوشت: هنوز مشخص نیست که برنامه عین‌اللهی برای نجات کشور از کرونا چیست. در ماه‌های اخیر ناظران و کارشناسان انتقادات زیادی از عملکرد سعید نمکی وزیر کنونی بهداشت و درمان انجام داده‌اند. انها معتقدند وزیر بهداشت با عملکرد ضعیفش موجب گسترش بیماری و عدم کنترل آن و در نتیجه جان باختن بسیاری از ایرانیان شده است.

سعید مدنی، پژوهشگر مسائل اجتماعی در ایران در این رابطه به رادیو بین المللی فرانسه گفته است : ادامۀ وضعیت موجود تا همین حالا و به ویژه به لحاظ انسانی خسارات جبران‌‍ناپذیری به کل جامعۀ ایران وارد آورده است. مرگ و میر ناشی از کرونا که ایران را در مقام نخست جهانی قرار داده به هیچ وجه ضایعه قابل جبرانی نیست.

وی افزود: کمتر کسی است که امروز در ایران تأئید نکند که سطح نارضایتی عمومی نه از دولت، بلکه از نظام حکمرانی کشور به شدت بالا است. نارضایتی عمومی در جامعۀ جنبشی ایران در نهایت به اعتراض تبدیل می‌شود و نتیجۀ نهایی آن تشدید منازعات سیاسی و اجتماعی است.

فیلم زیر: با رئیس مافیای برکت تحت امر خامنه ای آشنا شوید.




www.youtube.com/watch?v=DHjsp2-nYhw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام August 11, 2021 07:14 PM

این دیگر قتل عام و نسل کشی است اگر باز هم ملت ایران بنشینند و کاری نکنند و هنگام مرگ عزیزانشان یا حسین و یا ابوالفضل بگویند روزی میرسد که همه ی ایرانیان یا مرده باشند یا نیمه جان منتظر ارتش سرخ چین باشند که مانند دسته ی ملخ ها وارد ایران شوند و باقیمانده ی ایرانیان را خلاص کنند و با فرستادن پنجاه میلیون چینی کشور ایران را به یک استان چین تبدیل کنند ایرانی به پا خیز و هر آخوندی را که دیدی بکش یا مرگ حتمی را پذیرا باش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: