آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 آذر ماه 1399 = 19-12 2020

با انگیزه ناموسی؛ قتل زن جوان توسط برادرش در آبادان

خبرگزاری هرانا – روز دوشنبه ۳ آذر، یک زن ۳۰ ساله در آبادان با انگیزه ناموسی توسط برادرش کشته شد. روز جمعه ۲۸ آذر، متهم این پرونده که پس از ارتکاب قتل متواری شده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی آبادان دستگیر شد. در قوانین ایران مواردی در نظر گرفته شده تا افرادی که مرتکب “قتل‌های ناموسی” می‌شوند را از مجازات‌های سنگین معاف کند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک زن ۳۰ ساله در آبادان با انگیزه ناموسی توسط برادرش کشته شد.

بر اساس این گزارش، ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه دوشنبه ۳ آذر سال جاری، صدای شلیک گلوله در منطقه ذوالفقاری آبادان به گوش رسید و در ادامه اهالی منطقه در تماس با پلیس ۱۱۰ از کشته شدن زن جوانی در جلوی در خانه شان خبر دادند.

به دنبال آن تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در بررسی ها مشخص شد که زن ۳۰ ساله ای داخل یک خودرو از ناحیه سر هدف گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته است. تحقیقات پلیس نشان از آن داشت که این زن در جلوی چشمان فرزند ۱۲ ساله اش توسط برادرش کشته شده است.

متهم که با انگیزه ناموسی مرتکب قتل و متواری شده بود در تماس تلفنی ادعا کرد که قصد کشتن خواهرش را نداشته و گلوله به اشتباه شلیک شده است و قصد دارد به زودی خود را تسلیم ماموران کند.

تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت و روز جمعه ۲۸ آذر این متهم که رضا نام دارد در منطقه ذوالفقاری آبادان دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

در قوانین ایران مواردی در نظر گرفته شده تا افرادی که مرتکب “قتل‌های ناموسی” می‌شوند را از مجازات‌های سنگین معاف کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: