آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 خرداد ماه 1399 = 01-06 2020

احضار عضو سندیکای شرکت واحد برای اجرای حکم

خبرگزاری هرانا – رسول طالب مقدم از اعضای سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه جهت تحمل دوران محکومیت خود به شعبه یک اجرای احکام دادسرای اوین احضار شد. وی پیشتر توسط دادگاه انقلاب تهران به دو سال حبس تعزیری، ۷۴ ضربه شلاق و دو سال تبعید به خراسان جنوبی و دو سال محرومیت از عضویت در دستجات، احزاب و گروه ها و استفاده از تلفن همراه محکوم شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، رسول طالب مقدم، از اعضای سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه طی تماس تلفنی جهت تحمل دوران محکومیت خود، احضار شد.

بر اساس این گزارش، آقای طالب مقدم باید روز دوشنبه ۱۲ خردادماه، به شعبه یک اجرای احکام دادسرای اوین مراجعه کند.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات رسول طالب مقدم پیشتر در تاریخ ۲۳ مردادماه ۱۳۹۸، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری برگزار شده بود.

وی در شهریور ماه سال گذشته از بابت اتهامات “فعالیت تبلیغی علیه نظام” و “اخلال در نظم عمومی” به دو سال حبس تعزیری، دو سال تبعید به آفرایز از توابع بخش سده استان خراسان جنوبی، ۷۴ ضربه شلاق و دو سال محرومیت از استفاده از تلفن همراه و عضویت در احزاب و گروه های سیاسی و اجتماعی محکوم شده بود.

لازم به یادآوری است که این عضو سندیکای کارگران شرکت واحد در تاریخ ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۹۸ همزمان با روز جهانی کارگر در جریان تجمع اعتراضی کارگران در مقابل مجلس شورای اسلامی بازداشت شده بود. وی نهایتا در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه با تودیع قرار وثیقه ۲۵۰ میلیون تومانی و کفالت ۳۰ میلیون تومانی از بازداشتگاه وزارت اطلاعات در زندان اوین موسوم به بند ۲۰۹ آزاد شده بود.

گفتنی است که وی در آذر ماه ۹۸، به همراه ۱۵ تن از اعضای سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه توسط پلیس امنیت اخلاقی احضار شد. این اقدام جهت اخذ تعهد از اعضای شناخته شده سندیکا، مبنی بر عدم فعالیت صنفی و سندیکایی و عدم حضور در تجمعات اعتراضی صورت گرفته بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: