آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 14 خرداد ماه 1399 = 03-06 2020

آتش در پالایشگاه تهران؛ یکی از کارکنان فوت شد

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران اعلام کرد: در یکی از واحد‌های پالایشگاه تهران امروز بر اثر نشت بنزین به بیرون و شعله‌ور شدن آن متاسفانه یکی از همکاران بهره‌برداری که در کنار تجهیزات بود دچار سوختگی شد و متاسفانه فوت کرد. در این حادثه دیگر همکارمان درحال درمان سرپایی است و وضعیتش مطلوب است.

این حادثه حوالی ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه به وقوع پیوست. آتش‌سوزی این واحد پالایشگاه تهران به سرعت مهار شده و وقفه‌ای در تولید ایجاد نکرده است و پرسنل پالایشگاه هم‌اکنون در حال بررسی شرایط ایمنی واحد هستند تا پس از اطمینان کامل بلافاصله در مدار تولید قرار گیرد.



علی June 4, 2020 09:36 AM

متاسفانه عمر برخی از پالایشگاه ها و صنایع وابسته به آن و بسیاری از صنایع پایه در کشور ما به دوران شاه می‌رسدکه آخوندها روی سفره ای که شاه برای آینده مردم ما پهن کرده بود افتادند و با پول حاصل از آنها دون کیشوت وار به کشور گشایی بسط چرندیات اسلامی پرداختند و دریغ از یک ریال جهت به روز رسانی انها حالا این صنایع و پالایشگاه ها بعد از نیم قرن تقریباً مستهلک شده اند و با تف مالی درست نخواهند شد و هزینه آن را هر چند وقت یک بار مردم ما با جان و مالشان میدهند و تا این جماعت پلید بر سر کارمند اش همین و کاسه همین است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: