آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 شهریور ماه 1399 = 19-09 2020

یکی از وقایع ناگوار دوچرخه سواری در ایران + عکس

حمید موسوی شاهد عینی یکی از وقایع ناگوار دوچرخه سواری در ایران است. او علاوه بر اینکه دوچرخه سواری می‌کند، کوهنورد و شناگر هم است. او نخستین منتشر کننده تصویری آزار و اذیت یک دوچرخه سوار است که به دلیل شدت ضربه برای بسیاری از مخاطبان غیر قابل باور بود.

موسوی در گفتگو با ایسنا در رابطه با تصویری که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است، می‌گوید: حدودا یک هفته از این ماجرا می‌گذرد. شب حادثه من و چند تن از همرکابانم در حال تمرین دوچرخه سواری در خیابان پیام‌آوران به سمت پارک دولت شهر دزفول بودیم که یک موتور سوار با سرعت سرسام آوری از ما عبور کرد و ضربه بسیار محکمی که مانند تازیانه بود به کمر دوستم نواخت. همرکاب دیگر ما یعنی آقای هادی کواز عکس آن را به ثبت رساند و من در اینستاگرام منتشر کردم.

وی ادامه می‌دهد: ما به عنوان دوچرخه سوار بار‌ها شاهد چنین رفتار‌های نادرست و غیر انسانی بوده‌ایم، اما پس از این ضربه، همرکابم به دلیل شدت دردی که احساس می‌کرد برای دقایقی از ادامه رکاب زدن باز ماند و در شوک بود.

وی افزود: این را هم بگویم اگرچه چندین مرتبه دوستانم در گوشه کنار ایران که تجربه‌ای مشترک داشته اند هنگام بروز چنین حوادثی به نیروی انتظامی مراجعه کرده‌اند، اما نتیجه چندانی نداشته است گویا اینکه ما دوچرخه سواران کاری غیر قانونی انجام داده‌ایم و خودمان مقصر اصلی حادثه شناخته شده‌ایم.


مرگ دلخراش ورزشکار زن دوچرخه‌سوار

ونوس زرین خاک که عضو هیات دوچرخه سواری تهران بود، صبح روز چهارشنبه ۱۴ خردادماه حین تمرین در بزرگراه بر اثر تصادف با خودرویی که پس از حادثه متواری شد جان خود را از دست داد.

تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله و حکیم یک خودرو از پشت با او که در حال تمرین با دوچرخه بوده برخورد می‌کند و متاسفانه این حادثه منجر به جانباختن این بانوی رکابزن می‌شود.

رئیس مرکز اورژانس تهران در واکنش به اظهارات مربی این ورزشکار دوچرخه‌سواری گفت: موتورلانس اوژانس تقریبا ۸ دقیقه پس از اولین تماس به محل وقوع حادثه رسیده و زمان رسیدن آمبولانس هم حدود ۱۱ دقیقه از زمان دریافت اولین تماس بوده است.

اما مربی این رکابزن که در لحظه فوت وی بالای سرش حضور داشته توضیحاتی را در مورد علت فوت و حواشی که بعدا پیش آمد ارائه کرده و طی آن گفته است که ابتدا آمبولانس موتوری آمد که نتوانست کاری انجام بدهد و سپس ۴۰ دقیقه طول کشید تا ماشین آمبولانس بیاید.


نبود امکانات؛ مرگ دلخراش ورزشکار دوچرخه‌سوار

ونوس زرین خاک ، بانوی دوچرخه سوار رشته کوهستان که عضو هیات دوچرخه سواری تهران بود، در روز جهانی دوچرخه حین تمرین در اثر تصادف با یک اتوموبیل فوت کرد

روز چهارشنبه ۱۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی مصادف با سوم ژوئن ، روز جهانی دوچرخه بود.

ونوس زرین خاک (نوری) مشغول تمرین بوده است که در تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله و حکیم ، یک خودرو از پشت با او برخورد می‌ کند که منجر به فوت این بانوی رکابزن می‌ شود.

او پیش از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست می دهد و علت مرگ وی، اصابت ضربه به سر بوده است. وی ۳۶ ساله و دارای یک فرزند بود. او علاوه بر دوچرخه سواری در رشته‌ های ورزشی یوگا، کیک بوکسینگ، دراگون بوت و همچنین کوهنوردی نیز فعالیت داشته است.

مدتی پیش نیز یک دوچرخه‌ سوار نوجوان در یزد بر اثر تصادف در حین تمرین درگذشته بود..



شهنام September 20, 2020 02:45 AM

متاسفانه در ایران ما حیواناتی در سیستم اسلامی پرورش یافته ا‌ند که تا پوستشان کنده نشود به عمق حرکات زشت و کثیف‌شان پی نمیبرند این جانوران را باید به گاری بست یا در معادن آنقدر به کار گرفت تا همانجا جان بی‌ارزششان از ماتحتشان به در رود و در لجن و شیرابه‌های زباله و پسماند انسانی سایر هم مسلکانشان دفن شوند تا ایرانمان روی آرامش و تمدن را ببیند

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر September 20, 2020 03:35 AM

تربیت شدگان مکتب آخوندی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Akbar September 20, 2020 09:56 AM

آیا از روی لباس چنین به وضوح اثر انگشتان
اینطوری شده که ما به همه چیز شک میکنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: