آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 7 فروردین ماه 1400 = 27-03 2021

ایران؛ خبر یک مرگ مشکوک برای انحراف افکارعمومی؟

خبر مرگ مشکوک مجری سابق صداوسیمای جمهوری اسلامی تلاشی برای انحراف افکار عمومی در ایران از قرارداد ننگین و خائنانه با چین است؟

پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. به گزارش فارس، بر اساس این گزارش تاکنون جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درباره علت فوت آزاده نامداری گفته است: «هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد.»

پس از گذشت چند ساعت از انتشار خبر مرگ آزاده نامداری مجری سابق صداوسیما شایعات زیادی درباره او منتشر شده است. ابتدا خبرگزاری مهر مدعی "خودکشی" نامداری شد. اما پلیس و مقامات قضایی این ادعا را تائید نکردند.

برخی رسانه‌های دیگر احتمال "قتل" را مطرح کردند. این احتمال نیز توسط پلیس تائید نشده است.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: «اینکه بگوییم فوت خانم نامداری به علت قتل یا جنایت بوده، منوط به بررسی آزمایشگاهی است.»



خسرو(آئینه) March 28, 2021 05:13 AM

خامنه ای خائن که جای جای سرزمین ایران را به بیگانگان فروخته و واگذار کرده است حالا جزیره کیش را به چینیها فروخته است در این معامله ننگین نه ملت ایران در جریان قرار گرفته اند و نه حتی مجلس دست نشانده و دولت مزدور و بی اختیار حالا وظیفه مردم ایران چیست و چه باید بکنند ؟ خامنه ای خائن به این وسیله بعد از واگذاری دریای خزر به روسها و آبهای خلیج فارس به چینیها اعلام علنی جنگ به ملت ایران کرده است اگر این قرارداد منعقد شود ما مردم باید بپا خیزیم وظیفه ارتش ایران مقابله رسمی با این پدیده است مردم ایران هرکجای ایران و خصوصا در جزیره کیش باید با دیدن و برخورد با هر چینی آنها را بهر ترتیب ممکن بهلاکت برسانند تا آنها جرات پا گذاشتن به آب و خاک ما را نداشته باشند

چین شده کیشی و کیشی گشته چین
گربه ای چون موش کی گردد چنین
گرچه خرچنگ آمده در جای شیر
کی کند خرچنگ شیری را اسیر
آیت الله گشت دولا در نماز
از خطا باطل شدش رازو نیاز
آن ستونی که فرو ریزد به گوز
شاش کن بر دین آن هر شام و روز

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان March 28, 2021 05:57 AM

رژیم غیر ایرانی و جنایتکار جمهوری عسلامی برای بقا خود و به انحراف کشاندن اذهان عمومی در برابر انعقاد ننگین ترین قرارداد تاریخی روز گذشته با چین از هر روش امکان پذیر اقدام خواهد کرد!
چنانچه با به قتل رساندن پرستوهای خودی سعادت آباد نشینش نتواند این کار را تکمیل کند بلکه شاید حتی به فجیع ترین قتل عام مردم دست زند مثلا اقدام جنون آمیز به شکستن تکراری دهانه سدها به روی شهرها کند و بسیاری موارد دیگر!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Akbar March 28, 2021 04:07 PM

جناب آیینه
واقعا لذت بردم از چنین شعر زیبا و لطیفی که سرودید

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاپور March 28, 2021 11:59 PM

با خواندن تاریخ اسلام از پنج مورخ که همگی اتفاقا مسلمان بوده اند، براحتی متوجه میشویم که برای پیشبرد این دین و اهدافش، فدا کردن خاک، ملت، اموال، ناموس، شرف و انسانیت بسیار عادی بوده و اصولا مسلمان نباید شکایتی داشته باشد
در این صورت خون وی هم مباح است
اگر کسی مخالف این مطلب بود میتواند اعتراض خود را با دلیل بنویسد تا ما هم براه راست هدایت شویم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: