آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 21 تیر ماه 1400 = 12-07 2021

یورو ۲۰۲۰؛ فقط در صداوسیما این صحنه‌ها را می بینید!

قطعا در هیچ جای جهان وقتی تیم فوتبالی در یک مسابقه مهم به گل می‌رسد، طرفدارانش ماتم نمی‌گیرند و طرفداران تیمی که گل خورده هم شادی نمی‌کنند. اما این اتفاق در تلویزیون جمهوری اسلامی می‌افتد.

به گزارش بهارنیوز، در جریان پخش تلویزیونی فینال مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰ که بین دو تیم انگلستان و ایتالیا برگزار شد، برای مخاطبان ایرانی اتفاق عجیبی افتاد؛ اتفاقی که نشان داد، بحث سانسور صحنه‌های شادی در مسابقه‌های ورزشی خارجی، همچنان به شکل سنتی و ابتدایی خود باقی است و همچنان موقعیت‌های عجیب، بعضا کاریکاتوری و قاعدتا آزاردهنده را برای مخاطبان رقم می‌زند.

ماجرا از این قرار بود که پس از گل دقیقه ۲ "لوک شاو" برای تیم ملی فوتبال انگلستان، بازیکنان تیم فوتبال ایتالیا به مدت بیش از یک ساعت از بازی در نیمه‌های اول و دوم، شرایط سخت، پرتلاش و پراضطرابی را سپری کردند؛ تا آنکه درنهایت، در دقیقه ۶۶ و پس از کش و قوس فراوان، "بونوچی" برای تیم ملی ایتالیا گل زد. این گل طبعا با توجه به حساسیت بازی و نیز شرایط سپری شده برای تیم ایتالیا، شادی هیجانی خاصی را برای بازیکنان این تیم ایجاد کرد.
اما در کمال تعجب، کارگردان تلویزیونی پخش ایران، تصاویری را به عنوان صحنه‌های واکنش طرفداران دو تیم انتخاب کرد که درواقع برعکس بود. در این تصاویر، طرفداران تیم ایتالیا (زننده گل) ماتم زده و طرفداران تیم انگلستان (دریافت کننده گل) به شادی جمعی مشغول بودند؛ صحنه‌هایی که به نظر می‌رسید، در دقایق پیش از گل تساوی بازی ثبت و ذخیره شده بودند.




خسرو July 12, 2021 11:03 AM

در هیچ کجا نیست که تقلب نکنند جمهوری اسلامی مرتب خودش به خودش گل میزنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


jan be lab July 12, 2021 08:17 PM

از یک مشت کله پوک بی خاصیت ,,بیسواد تازه به دوران رسیده چه توقعاتی دارید شما

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: