آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 22 مرداد ماه 1400 = 13-08 2021

اعضای کنگره آمریکا: رئیسی یک قاتل بدنام حرفه‌ای است

رئیسی قاتلی است که هزاران تن از مردم کشور خود را کشته و در انتخاباتی شرم‌آور که مانع از حقوق مردم ایران شده است، به قدرت رسید

شماری از اعضای کنگره آمریکا در نامه‌ای خطاب به اتحادیه اروپا با اشاره به اقدامات بی‌ثبات کننده رژیم ایران در منطقه و تهدیدهای جمهوری اسلامی علیه امنیت کشتیرانی بین‌المللی و همچنین کارنامه سیاه رئیسی، در زمینه حقوق بشر، درباره حضور یک مقام بلند‌‌‌‌پایه اروپایی در مراسم تحلیف او عمیقا ابراز نگرانی کردند.

کلودیا تنی، نماینده کنگره با انتشار این نامه‌ در توییتر گفت: در حالی که اتحادیه اروپا در عرصه جهانی از حقوق‌بشر و اصول دمکراتیک حمایت می‌کند، همزمان این اتحادیه به انتخاب رئیسی مشروعیت می‌دهد که این مایه شرمساری و دلسرد کننده است.

وی در ادامه افزود: رئیسی قاتلی است که هزاران نفر از مردم کشور خود را کشته و در انتخاباتی ناعادلانه و شرم آور به قدرت رسیده است.

اعضای کنگره همچنین هشدار دادند که حضور یک مقام ارشد اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف رئیسی ممکن است باعث محو سابقه هولناک او شود.

این گروه از نمایندگان کنگره در نامه خود رژیم ایران را متهم کردند که به فعالیت‌های بی ثبات کننده ادامه می‌دهد و در نتیجه تهدیدی بزرگ علیه آزادی کشتیرانی، امنیت دریایی و قوانین بین‌المللی است.


به این جلاد بدنام ملاها ویزا ندهید
پنجشنبه، 7 مرداد ماه 1400 = 29-07 2021

شماری از سناتورهای جمهوری‌خواه نامه‌ای به بایدن خواستار عدم صدور ویزا برای ابراهیم رئیسی و مقامات حکومت ایران جهت شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل شدند. آنها خواسته‌اند، رئیسی طبق قوانین آمریکا تحت تحریم باقی بماند.

این سناتورهای جمهوری‌خواه رئیسی را به نقض حقوق بشر متهم کرده و نوشتند، سوابق او در این زمینه "طولانی و واضح" است. آنها با اشاره به نقش ابراهیم رئیسی در "کمیته مرگ" خاطرنشان ساختند که او به همراه سه عضو دیگر این کمیته "بر کشته شدن بیش از پنج هزار زندانی از جمله زنان و کودکان" در تابستان سال ۱۹۸۸ (۱۳۶۷) نظارت داشته است.

نشست آتی مجمع عمومی سازمان ملل ماه سپتامبر در شهر نیویورک برگزار می‌شود. مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در ایران روز ۱۴ مرداد (پنجم اوت) اجرا خواهد شد.

سناتورهای جمهوری‌خواه در نامه‌ای که به رئیس‌جمهور آمریکا نوشته‌اند، تصریح کردند چنانچه مجمع عمومی سازمان ملل متحد برنامه فعلی خود برای برگزاری شماری نشست حضوری را حفظ کند، "کاخ سفید باید مانع از صدور روادید برای رئیسی و هیئت او شود."

این سناتورهای جمهوری‌خواه در پایان نامه خود تأکید کرده‌اند: «اجازه دادن به رئیسی برای سفر به ایالات متحده آمریکا− درست به همان شهری که رژیم ایران اخیرا در آن برای ربودن یک شهروند آمریکا تلاش کرد− به معنای مشروعیت بخشیدن به سرکوب او، تضعیف رهبری اخلاقی آمریکا و به خطر انداختن بالقوه امنیت ملی ما با توجه به احتمال حضور مأموران امنیتی در هیأت همراه او است.»



ایران فردا July 29, 2021 12:16 PM

دادن ویزا و ورود به این جلاد و عامل کشتار هزاران جوانان , زن و مردم اذادی خواه ایران , برای ورود به کشور آبراهام لینکولن تیر خلاصی است بر کشور اذادی خواه و حامی حقوق بشر
ورود این ادم خوار به کشور حامی اذادی خواه جهان و حقوق بشر و در پشت تریبونی که ماندلا و دیگر بزرگان جهان سخن گفته اند و چرندیات فرقه شیعه انسان کش را نشخوار کردن , باور های این مجمع مدافع حقوق انسان‌ها مورد تردید قرار خواهد داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


امید August 13, 2021 10:48 AM

ایرانیان خارج از کشور باید شکایت نامه ای بر علیه جو بایدن تنظیم و در اختیار دیگران برای امضا قرار دهند تا وی را از مذاکره و معامله با رژیم منع کنند- شاید هم کسانی مثل ایرج مصداقی بدانند از چه طریق میشود بز علیه جوبایدن( بخوانید جوباما) به دادگاهی مثل سوید شکایت کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: