آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 19 خرداد ماه 1399 = 08-06 2020

بازداشت مدیر کانال اینستاگرامی در ایلام و لاهیجان

بازداشت مدیر یک صفحه اینستاگرامی در لاهیجان و بازداشت مدیر یک کانال تلگرامی در ایلام

خبرگزاری هرانا – فرمانده انتظامی لاهیجان از شناسایی و بازداشت گرداننده یک صفحه اینستاگرامی در این شهرستان به دلیل آنچه که “اجرای چالش‌های نامتعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام” خوانده است، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، دیروز یکشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۳۹۹، قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان از بازداشت گرداننده یک صفحه اینستاگرامی خبر داد.

وی عنوان کرد: “کارشناسان پلیس فتا در پی رصد فضای مجازی به پیجی برخوردند که در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اقدام به اجرای چالش‌های نامتعارف می‌کرد”.

قاسم جانعلی‌پور افزود: “با اقدامات فنی صورت گرفته ادمین صفحه مورد نظر که یک مرد ۳۰ ساله بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد”.

وی با بیان اینکه اقدامات متهم با توجه به ماده ۱۴ و تبصره ۱ و ۳ فصل چهارم جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی غیرمجاز بوده، ادامه داد: “فرد مورد نظر در تحقیقات پلیس پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد”.


بازداشت مدیر یک کانال تلگرامی در ایلام

خبرگزاری هرانا – امروز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه، رئیس پلیس فتای استان ایلام از شناسایی و بازداشت گرداننده یک کانال تلگرامی به دلیل آنچه که “انتشار مطالب غیراخلاقی” خوانده است، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از همشهری، دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، علی جمالی، رئیس پلیس فتای استان ایلام از شناسایی و بازداشت گرداننده یک کانال تلگرامی خبر داد.

وی مدعی شد: “در پی رصد کارشناسان پلیس فتای استان، مشخص شد یک گروه تلگرامی با بیش از ۱۵۰۰ عضو، به ترویج بی‌بندوباری اقدام می‌کند. بنابراین رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان سایبری قرار گرفت”.

علی جمالی افزود: “با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر شد”.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: