آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 19 خرداد ماه 1399 = 08-06 2020

تهدید می‌کردند که می‌آییم سراغت با گونی می‌بریمت!

روزنامه شرق نوشت: فوتبال ایران این روزها درگیر حواشی متعددی است؛ از افشای جزئیات قرارداد عجیب‌ و غریب مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی ایران، تا بحث تعلیق فوتبال ایران و اصلاح اساسنامه فدراسیون که بندهای اساسی سرانجام در ثانیه‌های پایانی انجام و به فیفا ارسال شد.

مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس سابق سازمان تربیت‌بدنی، در گفت‌وگو با «شرق» عقیده دارد استقلال شخصیتی رؤسای فدراسیون فوتبال بسیار مهم‌تر از دخالت ارگان دیگری در ورزش است؛ چراکه اگر شخص استقلال شخصیتی نداشته باشد، دائما باید بله‌قربان‌گوی افراد دیگر باشد.

در بخش دیگری از این مصاحبه اما هاشمی‌طبا اشاره دارد به برکناری جنجالی داریوش مصطفوی از ریاست فدراسیون فوتبال و تکذیب دستور خاتمی مبنی‌ بر این برکناری عجیب.

برگردیم به یکی از برکناری‌های عجیب و سؤال‌برانگیز رئیس فدراسیون فوتبال ایران. آقای مصطفوی در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که شخص محمد خاتمی (رئیس‌جمهور وقت) طی تماس تلفنی به آقای فائقی اعلام کرده بود که ایشان (مصطفوی) باید برکنار شود تا صفایی‌ فراهانی جای او را بگیرد. آقای مصطفوی تأکید داشت که شما هم شاهد ماجرا بودید که چنین تماس‌هایی ردوبدل شده است. چنین موضوعی در صورت تأیید، دخالت دولتی در ورزش نیست؟

هیچ‌وقت آقای خاتمی چنین موضوعی را به من نگفت که باید آقای مصطفوی را از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار کنیم. امیدوارم آقای مصطفوی خاطرش باشد که در همان ایام قبل از دیدار با استرالیا چه شرایطی حاکم بود که ایشان می‌گفت از عوامل مختلف با من تماس می‌گیرند و تهدیدش می‌کنند و حتی می‌گفت عده‌ای می‌گویند او را با گونی می‌برند. من به ایشان پیشنهاد کردم به‌ خاطر شرایط نامساعد روحی و جسمی‌ای که دارد استعفا دهد. صرفا همین مسئله بود و نه بیشتر. اگر خاطرتان باشد، ایشان به‌ خاطر شرایط نامساعدی که داشت، همراه با تیم ملی ایران عازم استرالیا نشد و حتی به فرودگاه هم نیامد.



آرش - صبحی June 8, 2020 03:06 PM

محمد خاتمی که جای خود داره رهبر حکومت 31 سالست که دارد دروغ ودغل تحویل مردم میدهد میخوام بگم در نظام ولایت فقیه از صدر تا ذیل یک مشت انساانهای دروغگو - مشاطه گروفریبکارند و همین موضوعات باعث شده است که این دغل کاری و شارلاتان بازی در عزصه ورزش کشور بویژه در ورزش پرطرفداری چون فوتبال ضایعات اخلاقی بسیاری را شاهد باشیم خاتمی همین حالا هم یک دروغگوی بزرگ وحیله گر است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: