آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 خرداد ماه 1399 = 09-06 2020

رقص کافه لنج؛ هنرمند بوشهری به زندان منتقل شد

خبرگزاری هرانا – ابراهیم تمهید، هنرمند بوشهری امروز دوشنبه ۱۹ خردادماه جهت تحمل مدت محکومیت خود بازداشت و به زندان بوشهر منتقل شد. آقای تمهید، مالک کافه لنج به دلیل انتشار ویدئویی از پخش موسیقی و رقصیدن مهمانان کافه در فضای مجازی توسط دادگاه این شهر از بابت اتهام “فراهم کردن محیط فساد” به پلمب محل کسب و ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه ۱۹ خردادماه ۱۳۹۹، ابراهیم تمهید، هنرمند بوشهری جهت تحمل مدت محکومیت خود بازداشت و به زندان بوشهر منتقل شد.

آقای تمهید، مالک کافه لنج به دلیل انتشار ویدئویی از پخش موسیقی و رقصیدن مهمانان کافه در فضای مجازی توسط دادگاه این شهر از بابت اتهام “فراهم کردن محیط فساد” به پلمب محل کسب و ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شده است.
یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا توضیح داد: “اسفندماه ۹۷ پس از انتشار ویدئویی از رقصیدن چندین دختر جوان با موسیقی محلی که مهمان کافه بودند در فضای مجازی نهادهای مسئول دستور به پلمب کافه دادند و آقای تمهید نیز محکوم به تحمل چهار ماه زندان شد. این محکومیت با توجه بخشنامه اخیر قوه قضاییه نیز باید بخشیده می‌شد با این حال با فشار اطلاعات سپاه بوشهر نهایتا ابراهیم تمهید بازداشت و راهی زندان شد”.

ابراهیم تمهید، متولد ۱۳۳۷ و دارای مدرک دیپلم رشته صنایع چوب و تزئینات داخلی است. آقای تمهید از سال ۵۵ به فعالیت هنری در تئاتر، تلویزیون و سینما مشغول است.

آقای تمهید یکی از سازندگان چیره دست سازهای آئینی و مذهبی نیز است.



حقیقتگو June 9, 2020 08:36 PM

آنچه ضحاک جنایتگرکارتازی که عنوان رهبری برخودنهاد است پدیده اتش به اختاران که شامل سپاه وبسیج ومزدوران تازی تبارش بوجود آورد نتیجه آن هم کشتارمردم درتظاهرات وسقوط هواپیمای اوکراینی بود پدیده دیگری هم اجرائی کرده است که خفقان ودستگیری به اختیارباشد - بودجه هیولائی که شامل جاسوسان و خودفروختگان وماله کشان تازی میشود چندی است با دستگیرهای انچنانی ازهنرمندان و برپا کننده گان شادی وخوشحال برای مردم صورت گرفته ومی گیرد که چه جشن وسرورهای خانگی باشد وچه برپا کننده گان کانال های تلگرام باشد - این دستگیرها و محاکمه کردن ها و زندان نشین کردن ها توسط اقشارسپاه وبسیج ومزدوران تازی تباربدرستی تمام وکمال به دوران استالین و لنین درشوروی همسوئی داردو یکسان است - تصاحب کشورومجلس توسط سپاه وابسته وگماشته روسیه چنین اهدافی را بدنبال داشته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: