آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 13 تیر ماه 1399 = 03-07 2020

من هم اطلاعاتی از آقایان دارم، اما نمی ‌گویم! چرا؟

اولین خبرگزاری که شروع به تولید محتوا علیه من کرد، فارس بود. هیچ‌کس در مجلس نمی‌دانست من به خبرگزاری فارس پول می‌دهم؛ اما خبرگزاری فارس که این را می‌داند. اگر این استدلال درست بود که خبرگزاری فارس یا مهر نباید علیه من کار می‌کردند؛ چراکه این‌ها از ردیف‌هایی که فقط من می‌دانم، پول می‌گیرند.

به گزارش شرق، معترضان غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس یازدهم معتقد هستند که او دچار فساد اقتصادی است و شبکه فاسدی را مدیریت می‌کند. به گفته آن‌ها که جمعی از جوانان اصولگرا و قدیمی‌تر‌ها هستند، همه دستگاه‌های نظارتی و حتی دو دستگاه اطلاعاتی کشور تا اینجا در بررسی پرونده تاجگردون «رفوزه» شده‌اند.

اما تاجگردون در پاسخ به معترضان می گوید: من اطلاعات فراوانی از آقایان دارم که می‌توانم منتشر کنم و بگویم، اما شما حرف بی‌ربط و خارج از عرف، اصول و اخلاق از من نشنیده‌اید. از کسی جز خدا نمی‌ترسم، اما اصلا در قامت بی‌اخلاقی نیستم. ریشه تمام مباحث را می‌دانم چه کسی شروع کرده و هنوز هم به خودم اجازه نداده‌ام که بگویم چطور این مجموعه اضداد درباره این مسئله کنار هم جمع شده‌اند. شاید هم روزی بگویم که این مجموعه اضداد چه کسانی هستند و به چه دلیلی کنار یکدیگر جمع شده‌اند.



حقیقتگو June 9, 2020 09:34 PM

مردم احمدی نژاد را نمی خواستند رئیس جهمورش کردند- مردم رئیسی جنایتگررا نمی خواستند به عمدرئیس قوه قضائیه اش کردند - مردم نمی خواستند درامدهای نفتی وگازی و کشتی کشتی نفت مفت راهی سوریه شود که به عمد برخلافش را انجام دادند - مردم ازقالیباف وشرکاء متنفربودند قالیباف را رئیس مجلس کردند - مردم خواهان رفاقت با ترامپ وبرداشته شدن تحریم ها هستند به عمد برعلیه ترامپ و شدت گرفتن تحریم ها چنین وچنان می کنند-مردم نمی خواهند بسیاری ازافرادی که سابقه تعرض وتجاوز و چپاوگری و جنایت دارند بعنوان نماینده راهی مجلس شوند که به عمدآنها نماینده مجلس می کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی July 4, 2020 05:28 PM

مرنیکه اگر دزد نبودی و آلودگی همه وجود وشخصیت آلوده ات را به کثافت مکشیده بود مثل شیر به شکم جمع اضداد میرفتی واز حق خودت دفاع میکردی پر واضح است که بسیار آلوده و خبیث هستی که در مقابل مشتی شبیه خودت بنام نماینده مجلس داری هارت و پورت میکنی امروز نگوئی فردا باید در محکمه ملت ایران خودت را خالی کنی واز دزدیهای خودت ودیگران پرده برداری کنی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: